Camping Mittagsspitze

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Mittagsspitze

• 8Fam B19-07-2019

Aangenaam verrast

Na de minder enthousiaste (oudere) recensies op internet over deze camping waren wij aangenaam verrast. Prachtig uitzicht, schoon, vriendelijk personeel, mooi restaurant met biergarten.

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 2018
    6fam. van der Veen12-09-2018

prima camping maar duur land

mooie terrassen camping goede ligging en vriendelijk personeel. prima sanitair Mooi uitzicht op de bergen en het dorp. Wij vonden deze camping alleen heel erg duur om op te staan. En geen water in het zwembad

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Miranda van Loon21-08-2016

Prima camping om Liechtenstein bezocht te hebben.

3 nachten hier gestaan met onze tent. Gelukkig niet tussen alleen maar campers en caravans, ook voldoende andere tentjes. Omdat de terrassen voor passanten vooraan op de camping liggen vond ik de vaste bouwsels niet storend. Broodjes op bestelling en enkele levensmiddelen verkrijgbaar. Leuk dat er een zwembad is, met enkele 'strandstoeltjes' en een prachtig uitzicht. Sanitair prima: altijd warm water gehad en toiletpapier aanwezig. Ook voldoende afwasplaatsen maar helaas in de douches niet zo'n tussenschot met plankje, ook geen aparte wascabines. Grappig dat 1 augustus in Zwitserland een feestdag is en er door bewoners in de omgeving vuurwerk werd afgestoken. Liechtenstein, dus ook de camping, is duur (zeker het restaurant bij de camping), dat is eigenlijk het enige minpunt.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Rob12-09-2013

Mooi uitzicht vanaf de terrassen

Camping met heel erg veel seizoenplaatsen. Complete bouwwerken om de caravans gebouwd. Dit geeft een wat ongezellige sfeer. Net en schoon sanitair. Klein winkeltje voor de vergeten boodschappen. Niet goedkoop, in september betaalden we SFr. 45 voor 2 personen. Groot pluspunt is het restaurant waar je heerlijk kunt eten.

• 9Eetgelegenheden

• 9amber_kip23-07-2013

Mooie rustige camping

Wij hebben hier 2 nachten met de camper overnacht op terugreis vanuit Italie. We hadden een ruime plek en met een mooi uitzicht op de bergen.Je kon ook bergen met sneeuw in de verte zien. De camping is heel rustig, overdag hoor je alleen een watertje stromen en het geklingel van de bellen van alpenkoeien. Er is een veldje aan het begin van de camping waar een paar kalfjes staan en die kun je ook aaien. De temperatuur daalt s'avonds ook niet zo erg, dus je kunt ook lekker buiten blijven zitten. De camping is vlakbij een bos waar je kunt wandelen. Ook zijn er mooie fietspaden in de buurt, wij zijn naar Vaduz gefietst, en dit was ongeveer maar een half uur fietsen. Mooi kasteel daar. Het sanitair van de camping was ook goed verzorgd. Het zwembad was super! niet heel groot, maar toen wij er waren hadden we het zwembad bijna voor ons alleen. En als je er zwemt heb je een heel mooi uitzicht op de bergen!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Helga23-06-2013

Redelijke camping in Liechtenstein

Voor ons was het de enigste camping die we in Liechtenstein konden vinden. Op de camping zijn veel vaste plekken, op de 'losse' plekken mocht je zelf een plaats uitzoeken. Kosten voor 1 nacht, 2 personen en een klein tentje plus auto rond de 35 CHF. Redelijk prijzig, maar niet in vergelijking met andere (Zwitserse) campings. Redelijk dicht bij Vaduz, al is die plaats geen dagtocht waard. Er is een restaurant bij de camping, maar 45 CHF voor een hoofgerecht vonden wij toch wel wat te duur. Pluspunt, er is een (klein) zwembad bij de camping, gratis te gebruiken voor 'losse' kampeerders.

• 8Rinus24-01-2011

Aan de voet van de bergen

Een camping die ligt aan de voet van machtige Alpentoppen, vanaf de camping lopen een aantal wandelroutes de bergen in. Het is een ideale locatie om niet alleen Liechtenstein, maar ook het Zwitserse Rijndal te verkennen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7hoinjsz21-07-2010

Een redelijke Camping

Wij hebben 2 nachten op deze camping gestaan om Lichtenstein te bezoeken. Op de camping zijn veel vaste staanplaatsen met oudere mensen. De camping ligt op 6km van Vaduz wat een bezoek per auto makkelijk maakt. 2 a 3 dagen op deze camping was voor ons genoeg, want dan heb je Lichtenstein wel gezien. Voor ons was het een goede passanten camping

0 tips over Camping Mittagsspitze

0 vragen over Camping Mittagsspitze