Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

26 Reviews over Gorfion-Malbun

• 9Miep09-02-2016

nog nooit zo vriendelijk personeel meegemaakt

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk. De kinderen voelen zich heel goed thuis in dit hotel en sluiten vriendschap met het personeel, ook al begrijpen ze de taal niet. Wij konden niet onmiddellijk vertrekken wegens ijs op de parking, en iedereen, van de poetsvrouw tot de mevr. die het ontbijt klaarzette, waren in de weer om ons te helpen. Toen we uiteindelijk konden vertrekken, anderhalf uur later dan voorzien, gaf de dame van de receptie ons een thermos warme koffie mee, en kwam de dame die ons bediende bij het ontbijt, nog even afscheid nemen. Warme mensen. Wij voelden er ons thuis

• 10Johannes13-01-2015

Familienhotel Deluxe

Ein top Familienhotel der Extraklasse! Wir haben jeden Tag sehr genossen!

Die Zimmer sind top, das Essen schmeckt super und wir fühlten uns super wohl im Hotel!

Für unseren Kleinen (10 Monate) war alles auf dem Zimmer was man sich für ein Baby wünscht (z.B. Babybadewanne, Babybett, Babyhandtuch,etc.). Am Abend kam auch immer eine Gute-Nacht-Geschichte für unsere Kinder! Ist einfach eine großartige Idee und unsere Große (5 Jahre) freute sich jeden Abend aufs Neue auf die Geschichte!

Das Essen war ausgezeichnet, super gefallen hat uns vor allem das Galadinner und der Fondueabend! Unser Kleiner bekam seinen eigenen Brei, der sogar bei uns super ankam.

Das Hotel liegt ja direkt an der Piste - einfach super! Unsere Kleine ist ja schon begeisterte Schifahrerin und wir haben jeden Tag die Pisten unsicher gemacht! Nur an einigen Nachmittag musste ich alleine gehen, da sie immer unbedingt in die Kinderbetreuung wollte!

Kommen gerne wieder - und das ganz sicher im nächsten Winter!

• 8loane_vial08-05-2014

Un séjour sans déception, le staff fait un travail décent

• 8Freek Van Belle03-08-2013

Fijne unieke belevenis!

Wij verbleven eind juli één week in hotel Gorfion. Hotel is prijs/kwaliteit top. Steeds een vriendelijke bediening en uitstekend vers eten (buffet en a la carte). Kamers uitstekend met prachtig zicht. Hotel staat wel vooral in teken van gezinnen met kinderen (jong/oud), volwassenen in vakantieperiodes zouden zich wellicht ergeren aan de toevloed van kinderen. Wij vonden het met onze dochter van twee wel een voordeel. De kinderanimatie is hartelijk en je kunt er met een gerust hart je kind achterlaten. De omgeving is prachtig en groen, weliswaar voor niet wandelaars is er wellicht weinig te beleven. Liechtenstein is uiteraard niet groot, zodat één week wellicht voldoende is. Het binnenzwembad en de welness activiteiten konden ons weinig bekoren, maar was ook geen doel van onze vakantie. Als we toch één minpunt mogen noemen is de 'all in' formule. Alcoholische (bier, wijn...) en frisdranken maken wel geen deel uit van de 'all in'. Er is wel altijd water, thee en vruchtensap.

• 9Michèle23-07-2013

Zeer tevreden

Alle beloftes worden ingevuld! Mooie kamer. Alles proper. Lekker eten, hoogstaand, gezond, veel keuze. Bediening vriendelijk, je voelt dat het de cultuur hier is in het hotel, alsook in deze streek. Prachtige ligging, zo n uitzicht. Bar met zithoeken voor s avonds. Buiten terras en speelactiviteiten. Baby kaart met groenten en fruitpap, allemaal vers. Wandelwagens, rugzakken om met kleine kinderen te gaan wandelen, leeslampen voor als kinderen al in bed zitten allemaal gratis te verkrijgen. Zwembad is basis maar goed voor even. Sauna. Lekker ontbijt.

Als ik kritisch ben dan zou ik zeggen dat er hier geen kinderzwembad is, maar wordt weer goed gemaakt door faciliteiten in de buurt.

Alles staat gewoon in teken van de baby's en kinderen. Er is aan weinig niet gedacht. Super.

• 8karinp_195926-09-2012

Aanrader

Dit hotel is een zeer kindvriedenlijk hotel. Het personeel is er helemaal op afgestemd en heel erg vriendelijk. Zelf reisde ik niet met kinderen, maar de sfeer in het hotel was erg prettig.De kamer ingericht op kinderen, er waren 2 kleine stoeltjes en een klein tafeltje en een stapelbed aanwezig. Aangezien wij met 2 volwassenen reisden hoefden we het maar te vragen en het werd even opgelost. Het ontbijt is heel compleet en goed, de avondmaaltijd was prima verzorgd.

• 9De Baets Rudi02-09-2012

Niet twijfelen, doen!

Zeer goed hotel, idiaal voor met kleine kinderen zijn er op voorzien.bv: kinderopvang dacht 240m³speelruimte, gratis gebruik kinderwagens,aangepaste kinder menu's,.... Omgeving: prachtige natuur, eekhoorntjes, marmotten, 400 km wandelpaden(passen) Voeding: te veel en fijn (top) Accomodatie: verzorgde kamers, zwembad, sauna,stoomcabine,speeltuin... In dit hotel komt men tot rust,volop genieten voor gans de familie. Als ik een min punt moet geven, voor de dames in de omgeving valt er niet te winkelen( geen winkelstraten, geen Wijnegem's..)

• 8van reeth-schuermans01-09-2011

zeer goed

onze vakantie is goed meegevallen.voor kinderen heb je alles.het middageten voor kinderen was niks als je iets wou moest je betalen.ook s'avonds was het niet altijd kindereten.als je dan iets anders wou kreeg je het zonder probleem en moest je niet betalen.zwembad was ok.buitenspeeltuin was zalig bij het mooie en warme weer.

• 9Fam. Somers29-08-2011

zeer goed hotel met kinderen

zeer vriendelijke bediening, hebben er echt alles voor kleine kinderen, buggy, speciale kindemenu, babyfoon... een echte aanader. het enige wat onze kinderen gemist hebben was een buitenzwembad, we hebben echt goed weer gehad, alle dagen rond de 30 graden.

• 9Tom Maes06-08-2011

geweldige vakantie gehad!

prachtig hotel, supergoede ligging! Eten was het beste wat we ooit gehad hebben! Kamers waren redelijk klein maar zeer netjes Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!!!! wij komen zeker terug

Hotel Gorfion-Malbun info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar