We hebben een aantal aanbieders voor Malbun voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Malbun voor je op een rij gezet:

Reviews over Malbun

niet te beoordelen op dit moment

karinp_1959,
    26-9-2012

Er was een grote renovatie van de wegen gaande, dus de indruk van Malbun werd daar erg door getekend. Ik denk dat het normaliter een erg prettig dorp is om in te verlbijven. Aangezien wij in de omgeving wandelden was dit verder geen probleem.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In de zomer weinig te beleven

Rinus,
    22-8-2011

Een rit vanuit Triesen naar Malbun voert door een lange tunnel die uitmond bij het dorpje Steg in het Malbuntal, Hier staat een schilderachtige kerkje langs de rivier. Als men verder omhoog rijd naar de wintersportplaats Malbun komt men door een fraaie bergwereld, maar in Malbun zelf is in de zomer niets te beleven.

Gereisd met partner in mei 1988

prachtige plek

lou stroek,
    25-11-2009

voor beginners en kinderen top algemene indruk is direkt thuis gevoel omgeving is mooi en puur goeie pistes voor kinderen en de sfeer is super uitgaans leven vond ik niet veel maar we sliepen in vaduz

Gereisd met partner in januari 2009

Gezellig, klein, familie aanrader

Marion de Bresser,
    20-2-2009

Wij gaan al jaren hier op wintersport. Klein gebied maar als je met een groep gaat of kleine (tot 14 jaar) kinderen een aanrader aangezien je elkaar regelmatig ziet. Geen Nederlandstalig les wordt er gegeven. Maar verder is het super! Bank/supermarkt/winkeltjes/ voldoende liften/pistes/wandelroutes. Alleen niet teveel verwachten van het uitgaansleven. Is er eigenlijk bijna niet.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Malbun scoort een 8,2 uit 10, op basis van 10 reviews