Reviews over accommodaties in Libië

veel klantvriendelijker dan Corinthia! Service is uitstekend

Hartstikke leuk

anoniem,
    19-2-2011

ze zijn erg kindvriendelijk leuk om te zien, mooie kamers geen overlast van geluid alleen maar heel leuk en mooi

Uitmuntend hotel.

van hollebeke eduard,
    15-2-2011

Vlak naast de vestingsmuren van de oude stad is dit een perfekte plaats om te bekomen in grote, luxe kamers met design meubels, type Arts en Crafts. Mooi binnenzwembad. Heerlijk en overvloedig ontbijt. Normaal ontbijt vanaf 07.00 uur. Omdat we om 06.30 uur moesten vertrekken naar het vliegveld, dachten we het ontbijt te moeten missen. Geen probleem voor receptie: om 06.00 uur werd voor ons gedekt.

Prima hotel

Van Geel,
    8-8-2010

Prachtig hotel, mooie ligging aan zee, lekker eten, vriendelijk personeel.

fantastische plek

angela,
    15-9-2009

Hotel Al Waddan ligt in het centrum op loop afstand van "oude stad"=Medina!.De haven en 1st September street(leuke winkeltjes)ook op loop afstand.

Gezlelig lunchen op "groene plein"is ook heel leuk om te doen en s'avonds eten bij Marcus Arelius Boog is gezellig en ook romantsich