Hotel Ledus Sporthotel

Kleine hotelsWeer vandaag11°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Ledus Sporthotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ledus Sporthotel in het Nederlands

eenvoudig hotel, typisch sporthotel

P.Spronck
4-9-2013

De eenvoudig, netjes afgewerkte 2-persoonskamers zijn ruim met eigen douche/toiletruimte. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Check voor het boeken of er geen grote sportactiviteit is. Er zijn maar enkele 2-persoonskamers. Ontbijt is goed en meer als voldoende. Hotel ligt in het centrum van Tukums, een rustig stadje met veel activiteiten door het jaar.

Sporthotel in ijshockeyhal

wim
31-12-2009

Ruime eenvoudige kamers, met ontbijt in het sportcafe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ledus Sporthotel in Tukums, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ledus Sporthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.