Hostel

1 review over Hostel Turiba in het Nederlands

als ik terug ga, dan niet in deze accomodatie

purdey
17-11-2009

ben hier met een reis via school naartoe geweest, vond de locatie heel handig, stopte een trein recht achter het gebouw en op die manier was je binnen no-time in de stad. ook kostte de trein bijna niets! als je geen kaartje meer kon kopen (vaak 's avonds) en je moest dus boete betalen, was je omgerekend in euro's nog maar 60 eurocent kwijt!

de kamers waren niet speciaal. er stonden bedden in, en daar mocht je het eigenlijk wel mee doen. er waren gezamelijke douches, die naar mijn mening nogal smerig waren, dus ik heb hier constant met badslippers aangelopen. ook de keukens moesten we delen, maar die vond ik er ook zó vies uitzien dat ik nooit zelf gekookt heb. in de stad kun je lekker en niet al te duur eten.

Gereisd Met vrienden in juni 2006

Hostel info

Nog geen informatie beschikbaar over Hostel Turiba

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Turiba in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Turiba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.