Hotel Tia

• Matig / voldoende: 5 - 7

Onopvallend net hotel.

bennad
24-4-2015

Hotel Tia is in een grijs voormalig kantoorgebouw gelegen.Er is 24 uurs receptie aanwezig.De kamer is netjes en wordt goed schoongemaakt.Van de ligging aan de doorgaande weg had ik in elk geval geen last omdat mijn kamer aan de achterzijde aan een stil pleintje gelegen lag.Er zijn liften aanwezig.Wifi op de kamer en kabel-tv met hoofdzakelijk Russische zenders zijn gratis.

Hotel Tia is een prima 3-sterren hotel. De kamers zijn netjes ingericht en schoon. Er zijn kamers met 2-persoonsbedden en losse bedden. Wij hadden een upgrade naar een ruime kamer met balkon en badkamer met douche in bad. Fohn aanwezig. Voldoende kastruimte, flatscreentv, minibar en kluis. Alleen jammer dat er vloerbedekking ligt.

De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. De receptionist sprak goed Engels en legde gelijk eea uit over het openbaar vervoer en gaf een kaart vd stad mee. Het is mogelijk de bagage bij de receptie achter te laten. In de lobby staat een computer met gratis internet en een met informatie over bezienswaardigheden en nachtleven in de stad.

Het ontbijt was goed. Verse broodjes en eieren, keuze uit veel warme gerechten, Yoghurt met muesli, diverse kaas/vleessoorten, pannekoeken etc. De ontbijtruimte is netjes maar niet sfeervol. Het is ook de bar en restaurant voor lunch en diner.

Naar het centrum is het ca 15 lopen waarvan een deel mogelijk door park.

prima hotel

Hans
25-11-2009

Het hotel zag er prima uit. De kamers waren niet groot maar compleet gerenoveerd; al het meubilair was nieuw. Bedden waren goed. Vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. De afstand naar het centrum is een kwartiertje lopen. De bus stopt echter om de 10 minuten zo goed als naast het hotel. Al met al voor herhaling vatbaar.

2007

Eenvoudig hotel, een beetje jaren 60 stijl.

De kamers zijn schoon en netjes maar ook weer uit de oude doos.

Het ontbijt is geen hoogvlieger maar wat wil je voor die prijs?

voor het hotel is een bushalte vanwaar je in korte tijd in het oude centrum van de stad kunt zijn, het is een leuk avontuur en het kost bijna niets.

Al met al durf ik dit hotel best aan te bevelen voor mensen die niet te veel verlangen en betaalbaar in Riga willen verblijven.

Er is 24 uur bemanning in de receptie

2005

Prima basic hotelletje voor een stedentripje

Isa & Erik
15-9-2005

Prima basic hotelletje voor een stedentripje. Je moet wel een beetje van wandelen houden als je naar het centrum gaat. Ontbijt is inderdaad niet veel soeps zoals E&M melden. De toaster draait er overuren om het brood gangbaar te maken. Restaurants reserveren via de receptie gaat heel goed.

Hotel Tia is geen hoogvlieger, de mensen zijn wel vriendelijk en de kamers redelijk, maar een nadeel is dat de stad vrij ver van het centrum vandaan ligt. Het ontbijt stelt echt niets voor en kan je maar beter overslaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Tia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tia in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tia scoort een 6.8 uit 10 op basis van 7 reviews.