6,6

6 reviews over Hotel Riga in het Nederlands

Mooie ligging, maar slecht onderhouden

Berber
20-3-2012

Het is een gedateerd hotel en dat merk je aan de kamers. Daarnaast is de service niet perfect, en ook het eten is niet bijzonder.

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Geweldig hotel

de Wit
21-6-2011

Het is echt een geweldig mooi hotel met een uitstraling van ouderwetse schoonheid. De ligging is perfect als je in de oude stad van Riga wilt zijn. Alles is wandelend bereikbaar. De kamers zijn mooi, schoon en goed onderhouden. Het personeel kon werkelijk niet vriendelijker zijn! Echt genoten!!

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Prima

HT
21-3-2011

Goed te doen, ruime kamers, vriendelijk personeel, gezellige binnestad, schoon

Gereisd met vrienden in juni 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Riga voor je op een rij gezet:

Hotel vlak bij het oude centrum

Irma
11-10-2010

Groot hotel met 6 verdiepingen. Ligt ideaal aan een park tegenover de opera en vlak bij het mooie oude centrum van Riga. Kamers op de zesde verdieping zijn klein. Het hotel heeft stadsverwarming, dus het is niet mogelijk zelf de temperatuur op de kamer te regelen. Toen wij er waren in okt. was het best koud, maar hebben het zonder verwarming moeten doen, omdat de stadsverwarming nog niet werkte. Het ontbijt is redelijk, geen lekker brood. Het restaurant voor het diner was gesloten, maar in de buurt zijn veel leuke gezelligere restaurantjes. Op korte afstand is ook een grote supermarkt te vinden.

Gereisd met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Erwin
20-4-2009

Midweek geboekt, incl. gratis diner voor 2 pers. Werd via e-mail gevraagd welke avond we wilden komen eten. Gelijk de eerste avond leek ons handig. Kregen bij check-in in het hotel een voucher voor het diner diezelfde avond om 19.00 uur. Bij aankomst in het restaurant om 19.00 uur was het restaurant gesloten!!!!!! Bij de receptie werd er geen oplossing aangeboden, alleen dat ze het zouden bespreken met de marketing manager. De volgende avond werd ons een etentje beloofd. We werden ' gedropt' in de bar-lounge in de hal beneden en kregen een LUNCH-MENU voor ons neus. Dit was voor ons de druppel!!! Hebben dit niet geaccepteerd en kregen een fles wijn op onze kamer voor het ongemak. Kregen aan het eind van onze vakantie 4 Lat per pers. (12 Euro) terug op onze hotelrekening (terwijl we ergens anders in de stad hebben moeten eten (voor 33 Lat). Nogal een verschil. Voor ons geen Hotel Riga meer!!!

Gereisd met partner in april 2009
2004

Een zeer uitgebreid ontbijt

Maxlamy
13-7-2004

Een zeer uitgebreid ontbijt. Een mogelijkheid tot internet met Pc, printer en fotocopyapp.aan scappelijke prijs. U bent wel steeds met grote aantallen aanwezig. Kamers aan de parkzijde en opera leuker.Mocht u een vraag hebben als gast, doen, het personeel is bijzonder behulpzaam.

Gereisd anders in juli 2004

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riga in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.