Weer vandaag7°-1°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Latvija voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Radisson Blu Latvija in het Nederlands

Centraal in Riga

Berry
29-12-2008

Net hoogbouw hotel met de bushalte naar het vliegveld voor de deur. De kamers zijn niet groot maar wel netjes ingericht en schoon. In de lobby vindt u een grote bar en een (ongezellig) restaurant.

Gereisd alleenreizend in december 2008

Aanrader

Anouk
29-9-2008

Prima hotel. De ligging t.o.v. de bezienswaardigheden en winkels in de stad is heel goed en bus van en naar het vliegveld stop bijna voor de deur.

Uitgebreid ontbijt en ook eten in de lobby bar en divine is prima. Neem een cocktail in de skylinebar en geniet van het uitzicht. Nette kamer, schoon, prima bedden maar verwacht niets bijzonders (sfeer of luxe).

Gereisd met partner in september 2008

Schitterend hotel, perfecte ligging met het mooiste over

Lita
23-6-2008

Schitterend hotel, perfecte ligging met het mooiste uitzicht over de stad dat er is.

Gereisd met partner in juni 2008

Vriendelijk personeel, geweldige bar en mijn (welliswaar basic) kamer lag op de 19de verdieping met uitzicht op de oude stad. Top! Ook wanneer je 's ochtends vroeg vertrekt, is er nog een instant ontbijtje te scoren!

Gereisd zakelijk in april 2008
2007

Prima hotel voor een citytrip

Tom en Saskia Vandermeersch-Danneels
1-7-2007

Prima hotel voor een citytrip. Perfecte service, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, kamer en badkamer net en gerieflijk (vraag een kamer op één van de bovenste etages met zicht op de oude stad!), ideaal gelegen om de stad te verkennen.

Restaurant Vincents in dezelfde straat is een echte aanrader! Top kwaliteit. Wel niet goedkoop. Riga is, in tegenstelling tot wat we gedacht hebben, zeker niet goedkoop. Prijzen zoals bij ons.

Gereisd anders in juli 2007

Groot hotel in het centrum van RIga (stukje lopen naar Old Town. Leuke sky-line bar op de 26e met een mooi uitzicht. Douchewater liep niet weg en daar hadden meerdere mensen last van, kreeg daarvoor 10% korting en dat is fair. Prima ontbijtje. Al met al oke allemaal.

Gereisd anders in juni 2007

2005

Uitstekend hotel

Luc Van der Maelen
11-2-2005

Uitstekend hotel. Goed ontbijt buffet. Behulpzaam personeel. Prachtige bar en vergeet zeker de fitnessruimte niet.

Gereisd anders in februari 2005
2004

Neem een kamer hoog en aan de parkzijde

Maxlamy
13-7-2004

Neem een kamer hoog en aan de parkzijde.

Geniet ook van de lunch in buffetvorm.

een culinair uitgebreid aanbod en niet prijzig(3.50Lat) 2warme gangen incl. Er is een zonnig terras wel aan drukke straatzijde. Personeel is behulpzaam, ietsje stappen van Old Riga. Maar steeds tussen de mensen! Aan de 'kathedrale' mogelijkheid tot openbaar vervoer bijzonder goedkoop(0.25Lat).

Gereisd anders in juli 2004

Een goed hotel met schitterend uitzicht; bar op hoogste, 26e etage; probeer een zo hoog mogelijke etage te krijgen !

Gereisd anders in juli 2004

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Latvija in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Latvija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.