Dit hotel gewoon doen!!!!

Hotel Radisson Blu Latvija ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Arvnd

Dit hotel gewoon doen!!!!

Arvnd
24-8-2009

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Tips: pak op de luchthaven een rode "staatstaxi". Ook al is dit niet de 1e auto. dit kan gewoon. Het kost tussen de 9 en 11 LAT. gewoon op de meter.

hadden de Reval Class Double geboekt maar vond die toch erg klein voor 2 personen voor 4 dagen. Konden upgraden naar Executive Room voor €100 extra. Na de kamer te hebben geizen meteen gedaan. Zaten op de 20e verdieping met uitzicht over old town. Kijk maar na de foto's. Roomservice zeer goed en niet duur. Reken € 7.50 voor de Reval burger. verder Goed ontbijt. Hebben Eggs on demand. Word gebakken waar jij bij staat. Club essential ligt om de hoek. Club Amber in het hotel en er is een grappig Casino ook in het hotel. Het centrum ligt op 10 min loopafstand