8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Latvija voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Radisson Blu Latvija in het Nederlands

De ligging van dit hotel is uitstekend. Het is ong. 10 min. lopen naar het oude centrum via een rechte weg. Onze kamer op de 17e verdieping was modern, schoon maar wel erg klein. Wij kregen duidelijk een businesskamer met bureau en stoel erin. We hadden moeite onze 2 niet al te grote reistassen kwijt te kunnen. Het hotel is heel groot (571 kamers) en het ontbijt 's ochtends is heel massaal. Uitgebreid ontbijtbuffet voor alle nationaliteiten

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Zeer goed hotel met ideale ligging!

wij9
29-9-2011

Voor een citytrip naar Riga zouden we dit hotel sterk aanbevelen. Het ligt aan de rand van het centrum en heeft heel erg mooie kamers, deze zijn groot en schoon. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top hotel op de juiste plaats in de stad

leukerzijnerniet
20-9-2010

Een luxe en heerlijk hotel, de locatie is ideaal gesitueerd, je loopt een rechte straat uit naar het centrum. Taxi's staan altijd standby voor de deur. De leukste bar van Riga zit boven in dit Hotel de skyline bar. Direct naast het hotel de grootste club essential. Verder een casino en wellness resort.

Gereisd met vrienden in september 2010

We zijn hier in februari geweest en het is ons hier goed bevallen. Het is een mooi groot hotel, op 5 a 10 minuten van het oude centrum van Riga. Kamers prima, prijs kwaliteit goed en eten (breakfast) ook.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HOTEL VLAKBIJ HET CENTRUM VAN RIGA

Francis van Jette
27-4-2010

Hotel vlakbij het historisch centrum van Riga. Op 10 minuten ben je, te voet, in het centrum van de oude stad. Heel recent gebouwd hotel met op de bovenste verdieping (26ste) een bar met een prachtig zicht op Riga. Heel lekker ontbijtbuffet.

Gereisd met vrienden in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte uitvalbasis voor citytrip

Maikel
20-2-2010

Het hotel is vlakbij het freedom monument en het opera gebouw. Binnen 10 minuten sta je in hartje old town, alles is makkelijk lopend te bereiken. Voor goed eten ga je naar Bergs, Vincents (internationaal) of Melnie Mūki (Lets).

Vraag in het hotel naar een kamer op een zo hoog mogelijke verdieping met uitzicht op old town. Prachtig uitzicht! De skyline bar is ook zeker een aanrader, zelfs al verblijf je niet in het hotel. De Spa in het hotel is ook goed! Op de kamer ligt een Riga In Your Pocket reisgids, heel handig! (ook online verkrijgbaar)

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vervoer naar het vliegveld is de bus goedkoop (2L), maar het is nog wel een stukje lopen vanaf het station. Riga is leuk, maar in drie dagen heb je alles wel gezien. We hadden verwacht dat het goedkoop was, maar prijzen verschillen niet veel van ons. Perfect voor een weekendje weg!

Gereisd met partner in februari 2010

Mooie centraal gelegen hotel

Kursat
4-9-2009

Mooi hotel op ca 10 min. loopafstand van Centrum. Allure van een minimaal 4 sterren hotel. Ontbijt is erg goed. Skyline-bar/rest. (>danceclub na ca 23:00) op de bovenste verdieping met fenomenaal uitzicht. 75m links van het hotel is er een goede nachtclub/disco (Essential). Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Gereisd met vrienden in november 2008

Dit hotel gewoon doen!!!!

Arvnd
24-8-2009

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Tips: pak op de luchthaven een rode "staatstaxi". Ook al is dit niet de 1e auto. dit kan gewoon. Het kost tussen de 9 en 11 LAT. gewoon op de meter. hadden de Reval Class Double geboekt maar vond die toch erg klein voor 2 personen voor 4 dagen. Konden upgraden naar Executive Room voor €100 extra. Na de kamer te hebben geizen meteen gedaan. Zaten op de 20e verdieping met uitzicht over old town. Kijk maar na de foto's. Roomservice zeer goed en niet duur. Reken € 7.50 voor de Reval burger. verder Goed ontbijt. Hebben Eggs on demand. Word gebakken waar jij bij staat. Club essential ligt om de hoek. Club Amber in het hotel en er is een grappig Casino ook in het hotel. Het centrum ligt op 10 min loopafstand

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Perfecte accomodatie.

Rob Brader
16-5-2009

Ligt op wandel afstand van de oude stad. Prachtig uitzicht vanuit de skyline bar. Het ontbijt is m.i. niet te overtreffen. Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Bregje
10-5-2009

Wij hebben hier in mei 2009 3 nachten gelogeerd.Net, schoon hotel met een uitgebreid en lekker, vers ontbijtbuffet. Personeel spreekt goed engels, er is gratis internet en de skyline bar op de 26ste verdieping is met het prachtige uitzicht leuk om een borrel te drinken.Vraag om een kamer met uitzicht op de oude stad, erg mooi! Prijzen laag voor wat je krijgt, zeker een aanrader.Bus stopt in tegenstelling tot wat het hotel vermeld niet meer voor deur, maar bij het treinstation, vandaar is het prima te lopen naar het hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Latvija in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Latvija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.