Hotel Radisson Blu Latvija

Hotel Radisson Blu Latvija
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Latvija voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Radisson Blu Latvija in het Nederlands

De ligging van dit hotel is uitstekend. Het is ong. 10 min. lopen naar het oude centrum via een rechte weg. Onze kamer op de 17e verdieping was modern, schoon maar wel erg klein. Wij kregen duidelijk een businesskamer met bureau en stoel erin. We hadden moeite onze 2 niet al te grote reistassen kwijt te kunnen. Het hotel is heel groot (571 kamers) en het ontbijt 's ochtends is heel massaal. Uitgebreid ontbijtbuffet voor alle nationaliteiten

Zeer goed hotel met ideale ligging!

wij9
29-9-2011

Voor een citytrip naar Riga zouden we dit hotel sterk aanbevelen. Het ligt aan de rand van het centrum en heeft heel erg mooie kamers, deze zijn groot en schoon. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Top hotel op de juiste plaats in de stad

leukerzijnerniet
20-9-2010

Een luxe en heerlijk hotel, de locatie is ideaal gesitueerd, je loopt een rechte straat uit naar het centrum. Taxi's staan altijd standby voor de deur. De leukste bar van Riga zit boven in dit Hotel de skyline bar. Direct naast het hotel de grootste club essential. Verder een casino en wellness resort.

We zijn hier in februari geweest en het is ons hier goed bevallen. Het is een mooi groot hotel, op 5 a 10 minuten van het oude centrum van Riga. Kamers prima, prijs kwaliteit goed en eten (breakfast) ook.

HOTEL VLAKBIJ HET CENTRUM VAN RIGA

Francis van Jette
27-4-2010

Hotel vlakbij het historisch centrum van Riga. Op 10 minuten ben je, te voet, in het centrum van de oude stad. Heel recent gebouwd hotel met op de bovenste verdieping (26ste) een bar met een prachtig zicht op Riga. Heel lekker ontbijtbuffet.

Perfecte uitvalbasis voor citytrip

Maikel
20-2-2010

Het hotel is vlakbij het freedom monument en het opera gebouw. Binnen 10 minuten sta je in hartje old town, alles is makkelijk lopend te bereiken. Voor goed eten ga je naar Bergs, Vincents (internationaal) of Melnie Mūki (Lets).

Vraag in het hotel naar een kamer op een zo hoog mogelijke verdieping met uitzicht op old town. Prachtig uitzicht! De skyline bar is ook zeker een aanrader, zelfs al verblijf je niet in het hotel. De Spa in het hotel is ook goed! Op de kamer ligt een Riga In Your Pocket reisgids, heel handig! (ook online verkrijgbaar)

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vervoer naar het vliegveld is de bus goedkoop (2L), maar het is nog wel een stukje lopen vanaf het station. Riga is leuk, maar in drie dagen heb je alles wel gezien. We hadden verwacht dat het goedkoop was, maar prijzen verschillen niet veel van ons. Perfect voor een weekendje weg!

Mooie centraal gelegen hotel

Kursat
4-9-2009

Mooi hotel op ca 10 min. loopafstand van Centrum. Allure van een minimaal 4 sterren hotel. Ontbijt is erg goed. Skyline-bar/rest. (>danceclub na ca 23:00) op de bovenste verdieping met fenomenaal uitzicht. 75m links van het hotel is er een goede nachtclub/disco (Essential). Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Dit hotel gewoon doen!!!!

Arvnd
24-8-2009

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Tips: pak op de luchthaven een rode "staatstaxi". Ook al is dit niet de 1e auto. dit kan gewoon. Het kost tussen de 9 en 11 LAT. gewoon op de meter.

hadden de Reval Class Double geboekt maar vond die toch erg klein voor 2 personen voor 4 dagen. Konden upgraden naar Executive Room voor €100 extra. Na de kamer te hebben geizen meteen gedaan. Zaten op de 20e verdieping met uitzicht over old town. Kijk maar na de foto's. Roomservice zeer goed en niet duur. Reken € 7.50 voor de Reval burger. verder Goed ontbijt. Hebben Eggs on demand. Word gebakken waar jij bij staat. Club essential ligt om de hoek. Club Amber in het hotel en er is een grappig Casino ook in het hotel. Het centrum ligt op 10 min loopafstand

Always stat here, when visiting Riga

David Dubrowski
26-7-2009

Riga is a beautiful and romantic place - mind arrogant and usually shit-faced Swedish and Finnish tourists (This is sad, actually).

Reval Latvija Hotel is in the center of the city - the most obvious advantages are:

-Centrally located

-The hotel hosts a bar on the roof - Skybar with the best city view on the 26th floor of the hotel.

-Amber night club on the ground floor - a chill, lounge-type place, with a great music and friendly staff (http://www.revalhotels.com/en/Hotels/Latvia-Riga/Reval-Hotel-Latvija/Business/Entertainment-and-nightlife/amber-night).

-Price-wise affordable (go for Reval Classic, though)

A combination of the friendliness of staff together with price/quality, central location and availability of both the Skybar and nightclub makes Reval Hotel Latvija probably one of the best places to stay.

We found the hotel excellent

John
25-6-2009

I would definitely recommend the hotel to others, Great service, super view, great value for money

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Latvija in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Latvija zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Latvija scoort een 8.35 uit 10 op basis van 31 reviews.