FamiliehotelWeer vandaag18°11°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Daugava Riga voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Radisson Blu Daugava Riga in het Nederlands

Prachtig uitzicht over de stad

Jan
2-7-2014

Het hotel ligt aan de rivieroever. Om de stad te bezoeken moet je circa 12 minuten wandelen over de brug. Vanuit het hotel heb je fraai uitzicht op de skyline van Riga. Rondom het hotel zijn veel bouwactiviteiten. De nieuwe staatsbibliotheek is net af en geopend. Er is een parkeerplaats naast het hotel. Als je aankomt druk je op de knop bij de slagboom. dan valt er een “token” in het bakje en die moet je er uithalen en vervolgens tegen het schermpje houden. Dan gaat de slagboom open. 's Morgens voor vertrek de token aanmelden bij de balie en betalen. Vervolgens kun je dan de token in de gleuf doen bij de uitgang en vertrekken. Heb je de auto tussentijds nog nodig, dan kun je een in/uit -rijkaart vragen bij de balie. De token en de kaart werken alléén als je IN de auto zit tijdens bediening van de automaat. Het ontbijt was redelijk. Wil je rustig ontbijten, wees dan vroeg of laat i.v.m. bussen. Diner is goed, maar het oude centrum heeft ook voldoende keus.

Gereisd Met partner in juni 2014

Grote kamer, met uitzicht over de rivier

Jaap
1-9-2013

Het hotel ligt aan de rivieroever en om de oude stad te bezoeken moet je circa 20 minuten wandelen over de brug. Vanuit het hotel heb je wel een fraai uitzicht op de skyline van dit deel van Riga. Rondom het hotel zelf is het nogal een shabby buurt, met veel verlaten gebouwen. Er is een grote parkeerplaats. Het hotel heeft diverse vergaderzalen. Naast de lobby zijn winkeltjes voor luxe aankopen.

De kamer was ruim, en voorzien van een gemakkelijke bank en fauteuil. Wel was de kamer behoorlijk gehorig voor wat betreft het verkeerslawaai, zeker tot middernacht. De douche was in het bad, met nogal een hoge uitstap. Alles een beetje gedateerd. Het zwembad is vanwege renovatie tijdelijk niet beschikbaar.

Over het ontbijt was ik weinig onder de indruk. De kwaliteit van het brood was slecht, smaakte niet. Verder was het behoorlijk druk met diverse excursiegroepen, waardoor het geheel nogal chaotisch aandeed. Het diner was goed, maar ook in het gezellige oude centrum kun je prima terecht.

Gereisd Met partner in augustus 2013
2008

Prima Hotel

Sander
1-11-2008

Goed Hotel met veel voorzieningen, zwembad,winkels,casino,fitness etc..etc.. Onbijt is erg goed,vers uitgebreid en goed verzorgd. De standaard kamer was echter klein, verouderd, te warm (airco/koeling werkte niet). Uit de kranen kwam eerst bruin water... Wellicht was mn kamer een tijdje niet gebruikt want dit was maar 1malig, volgende ochtend geen last van gehad.

Gereisd Zakelijk in oktober 2008

zoals reeds werd aangehaald ligt het hotel niet midden in

ann
21-3-2008

zoals reeds werd aangehaald ligt het hotel niet midden in het centrum. Op een kwartiertje op een rustig tempo stappen (je moet grote brug over wat op zich wel een leuke wandeling geeft) ben je aan de overkant. Het hotel op zich (lobby , kamers) is proper. het ontbijtbuffet gevarieerd en lekker. personeel is niet echt meertalig. Aan de receptie spreekt men basis engels, volgens mij niet zoals je aan een viersterrenreceptie van een internationale keten zou verwachten. ik vond de service van het personeel (bijvoorbeeld aan ontbijt) niet super. indien ik ooit nog eens naar riga zou gaan, zou ik denk ik een ander hotel opzoeken.

Gereisd Met vrienden in maart 2008
2007

zeer goed hotel, uitstekend ontbijtbuffet (zeer uitgebreid

Bart W.
28-7-2007

zeer goed hotel, uitstekend ontbijtbuffet (zeer uitgebreid met zalm, vers fruit, verschillende verse broodsoorten,...). wel bij boeking of check-in vragen om een kamer te krijgen langs de rivierzijde, dan heb je een prachtig zicht op de skyline van Riga. Ligging is ook best wel OK, het ligt wel aan de andere kant van de rivier, maar dicht bij het hotel is een bus-en tramhalte. Het openbaar vervoer is hier goedkoop, dus dat is handig meegenomen.

Diegene die willen fitnessen kunnen dat, want het hotel beschikt over een professioneel fitnesscenter en een bijbehorend zwembad. Leuk om tijdens je citytrip een duik te nemen, het kan tot 's avonds 23u in de week en tot 22u in het weekend.

Aanrader in zijn genre!

Gereisd Familie in juli 2007

prachtig hotel

luc cornelis
26-4-2007

prachtig hotel. zeer goede service, en een prachtig ontbijt. de andere maaltijden mogen er ook zijn. zeer vriendelijke bediening. zeker zijn prijs waard.

Gereisd Anders in Thu Apr 26 2007 17:30:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Heerlijk hotel, prima ligging en verrukkelijk ontbijt! Top!

Tom Bodde
2-12-2006

Heerlijk hotel, prima ligging en verrukkelijk ontbijt! Top!

Gereisd Anders in december 2006
2005

Een uitstekend hotel met goede faciliteiten (mooi zwembad

L. Kroes
25-12-2005

Een uitstekend hotel met goede faciliteiten (mooi zwembad en zeer uitgebreid ontbijtbuffet). Zeer ruime en luxe kamers: Wij boekten een drie persoonskamer en kregen geheel onverwacht een suite met twee aparte slaapkamers, een zitkamer en twee badkamers. Enig minpuntje: het hotel ligt aan de andere kant van de rivier, dus steeds een lange brug over lopen naar het centrum. Taxi´s zijn echter goedkoop.

Gereisd Anders in december 2005

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Daugava Riga in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Daugava Riga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.