8,6

16 reviews over Hotel Old Riga Palace in het Nederlands

Fijn hotel op een goede locatie!

Renske
7-1-2017

Heel prettig hotel met vriendelijk personeel, op een goede locatie en met een heerlijk ontbijt. Zou hier meteen weer heen gaan als ik nog een keer Riga zou bezoeken!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Aanrader in Riga

Bart
29-8-2015

Mooi, net hotel met heel vriendelijk personeel (in de bar ook voor een praatje). Uitgebreid en lekker ontbijt, 'normale' kamers maar wel goed verzorgd. Douche uitstekend en geen enkel plekje schimmel te zien. Bedden voorzien van een hard matras, kussen middelmatig maar zeker niet slecht. Ligging is perfect: zeer rustig hotel en op 2 minuten ben je al lopend in het centrum van Old Riga.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

goed hotel

peter_rom
18-9-2011

heel goede ligging om oud stadscentrum te bezoeken; kamers wel erg klein, juist voldoende plaats om achter je bed te kunnen doorgaan; kamers waren wel net; ontbijt was uitgebreid en lekker, maar niet zo gezellige ontbijtruimte, daar deze zich in de kelder bevindt, half onder het straatniveau; behulpzaam personeel oa. om taxi te bellen om terug naar de luchthaven te gaan.

Gereisd met partner in Wed Apr 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geen 4 sterren waard

gaston_marloes
23-5-2011

De ligging is goed, je bent zo in het centrum. Kamers zeer klein, je kan je kont er niet draaien. Ontbijt zeer uitgebreid. De stad geweldig.

Gereisd met partner in Wed Sep 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel

Marijke
6-4-2011

Het is een leuk hotel met een goede ligging. Personeel is erg vriendelijk. Het is er brandschoon. De kamers zijn erg klein, maar de bedden zijn goed. Voor een paar dagen goed te doen. Ontbijt is prima en erg uitgebreid. Ligging van het hotel is super. Je loopt zo de oude binnenstad in. Het restaurant in het hotel is goed, maar heel klein. Slechts een paar tafeltjes.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Niels
16-3-2011

Goed hotel voor een relatief zeer lage prijs. Goede ligging net buiten het echte centrum waardoor het overdag ook stil is (het was een vrijgezellenfeest/reis waarbij overdag vooral geslapen werd). Kamer was niet al te groot maar had alle voorzieningen die nodig zijn en zag er verzorgt uit. Ook voor reizigers met andere motieven dan uitgaan zeker geschikt.

Gereisd met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ZO FANTASTISCH

Tara
22-2-2011

Hotel Old Riga Palace is echt zo een goede hotel ik had het daar helemaal nr mijn zin het was echt de mooste tijd van me leven en dat is echt geen leugen het is echt waar

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Mooi charmant en vrij nieuw hotel

Hans Nicasie
6-1-2011

Hotel was mooi en netjes maar verschrikkelijk ouderwets ingericht. De ligging net buiten het centrum is enerzijds een minpuntje maar anderzijds ligt 't wel in een erg rustige straat waar praktisch geen verkeer komt. De kamers zijn netjes, niets op aan te merken. Jammer is de ontbijtruimte die zich in de kelder bevindt en hierdoor erg ongezellig en kil overkomt. Het eten was in orde, maar niet hoogstaand. Qua netheid is 't hotel zijn vier sterren waard, maar daarbuiten mag je er gerust een ster afnemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Goede ligging, prima (bad-)kamer, ontbijt functioneel em receptie op zijn Russisch. Oud en nieuw doorgebracht; feest op grote plein vrij kort, daarna veel mogelijkheden voor lange nacht uitgaan.

Gereisd met vrienden in december 2010

Mooie stad

de.heijnentjes
22-10-2010

Het hotel is zeer netjes en de superieur kamer met balkon is ruim met een mooie badkamer. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, met pannekoeken, gebak, ommelet, broodjes, soorten kaas en vlees, yoghurt enz enz. Riga is een geweldige stad waar je steeds weer nieuwe straatjes en huizen ontdekt. Wij hebben er een geweldige tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Riga Palace in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Riga Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.