Hotel Metropole

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Metropole

• 9Truus Nijssen05-09-2016

Fantastisch hotel met een uitstekende ligging

Het hotel was gelegen aan de rand van het oude centrum.Aan de overkant het treinstation en voor de deur gingen verschillende trams langs.Ook waren aan de overkant de bekende markthallen gelegen.Deze markthallen waren ook zeer de moeite waard.Vis en vleeshal,superschoon.Dan nog een hal met groente en fruit.Daarnaast een hal met kleding,schoenen etc.Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand.Verder zijn we met de trein naar het strand gegaan.Een half uurtje met de trein met 4 personen betaalde je 11 euro voor een retour.Dus erg goedkoop. Verder was het hotel erg mooi,prima kamers en bedden.Heerlijke douche.Het ontbijt was erg uitgebreid. Wat sommige mensen misschien niet prettig vinden is dat de trams vlak voor het hotel langs komen.Als je het raam open doet,geeft dat wel geluidsoverlast.Wij hebben echter niets gehoord.We hadden het raam dicht en de airco aan. Verder kan nog vermeld worden dat er restaurants te kust en te keur zijn.

Met vrienden

• 10DirkenTony03-11-2014

goed gelegen, verzorgd, vriendelijk personeel

Het hotel is gelegen aan de rand van de oude stad, ideaal om Riga te ontdekken. Vlakbij het centraal station van Riga, dus uitstappen met de trein zijn gemakkelijk. Verzorgde kamers, uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk Engelssprekend personeel. Een aanrader!

• 7P. Schilte29-06-2009

Bepaald geen 4-sterren hotel!

Ik vermoed dat het 4-sterren niveau bepaald is door de sauna en fitnes. Mijn 1-pers.kamer was tamelijk gedateerd. De douche was enigszins primitief. Kamer was wel zeer schoon. Het ontbijt was dik in orde. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging, vlak bij het centrum en het centraal station is uitstekend.

Alleenreizend

• 8Bert06-06-2007

We hebben op de eerste etage gezeten, aan de voorkant van het hotel. Wel veel lawaai van trams buiten. Verder prima. Geen douche problemen of zo. De bar heeft zelfs voor Letse begrippen dure prijzen. Over het algemeen is Riga een zeer welvarende stad aan het worden, met de daarbij behorende upperclass, autos, winkels. Het hotel doet daar aan mee. Internet werkte op basis van 1 oude PC, de laatste dag waren het er 2. Neem je laptop mee, er is wifi.

• 7Michiel en Miriam30-08-2006

Goed hotel, prima schoonmaak, maar de douche was wel erg primitief. Wij denken voornamelijk dat het hotel zijn vierde ster te danken heeft aan het feit dat het een fitness en sauna heeft, maar vonden het zelf eerder 3-sterren, dit komt natuurlijk in de prijs wel weer terug. Prima ontbijt en gratis internet (handig om terugvlucht in te checken!). Bus van en naar het vliegveld stopt bijna voor de deur! Ligging is prima, alles is op loopafstand!

Anders

• 8Erik27-01-2005

Mooie, vrij ruime kamers, goede ligging aan de rand van het oude stadscentrum. Alleen een ouderwetse douche, paste eigenlijk niet bij het nette karakter van de rest van het hotel.

Anders

0 tips over Hotel Metropole