Kinderhotel

7 reviews over Hotel Maritim Park in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Peter
26-9-2012

Hotel is buiten het centrum gelegen. Er stoppen 3 verschillende tramlijnen voor de deur van het hotel waardoor je binnen 10 minuten in het centrum bent. Kaartje in de tram kost 0,70. p.p.. Verder een prima hotel om een paar dagen te verblijven. De kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon. Het ontbijtbuffet is naar behoren en van redelijke kwaliteit.In het hotel hangt een ontspannen sfeer. Ook de hotelbar is leuk voor een drankje. Verder zijn de kamers niet duur en zodoende een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met vrienden in september 2012

Prima hotel

Hannekes
1-9-2011

Dit hotel ligt naast een park en oude woonwijk vlak bij een doorgaande weg met veel verkeer. Daardoor was de tram- en bushalte dichtbij en was het centrum goed bereikbaar. Lopend was prima te doen; het hotel ligt ca. 3 km van de oude stad. Ruime kamers. Schoon en netjes. prima bedden. Dinerbuffet was karig. Ontbijtbuffet: uitgebreid.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goed hotel

c'est moi
20-3-2011

Ben hier zakelijk geweest. Kamer zag er goed verzorgd uit. Personeel is behulpzaam en eten in het restaurant was goed (al was het daar erg rustig tussen de middag). In ieder geval een hotel om opnieuw naar toe te gaan

Gereisd zakelijk in februari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Maritim Park voor je op een rij gezet:

Fijn hotel met goede ligging tov de stad

yvonne van Griethuizen
28-4-2010

Het maritim Hotel is de moeite om terug te komen, hadden een aangenaam verblijf.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Zeer aan te raden !!

Robert Roosen
26-4-2010

Dit hotel is uitstekend gelegen aan het grote park, en toch maar 5 minuten met de tram die voor het hotel stopt naar het centrum van de stad. De wandeling naar de stad over de brug is aan te bevelen en in 20 min. wandelen ben je er. Schone kamers, de "business" kamers zijn zeer ruim. Ontbijt uitstekend en het Bellevue Restaurant op de 11e etage is gewoonweg van grote klasse, vergelijkbaar met een "sterre' Restaurant in Nederland, maar dan lang niet zo duur. Het is me uitstekend bevallen en heb daar reeds weer geboekt voor de volgende keer !

Gereisd zakelijk in maart 2010

leuk!!!!!!!!

Wouter
17-4-2010

Aangekomen op het vliegveld kon je worden opgehaald door en taxi voor € 10,-. Was allemaal netjes en goedverzorgd. Ik was daar vanwege een darttoernooi. Het eten en drinken was daar lekker en mooie kamers voor spotgoedkope prijzen. Ook het personeel kon je mee lachen. Kortom voor herhaling vatbaar en heb me kamer weer geboekt voor in november.

Gereisd met vrienden in Sat Nov 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

zeer aan te bevelen

Reint en Geesje
25-10-2008

Keurig hotel met vriendelijk personeel. Wij waren er de 1e dag om 11.00 uur en konden meteen gebruik maken van onze kamer. Het ontbijt is in 1 woord geweldig. De kamers zien er erg fris en schoon uit. Het beddengoed wordt om de dag verschoond. Het hotel heeft een jeugdige uitstraling door de vele jonge mensen die er werken. Met de tram die voor het hotel stopt, ben je in 5 minuten in de oude stad.

Gereisd met partner in oktober 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadJacuzzi

• Afstand tot strand> 10 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Autoverhuur, Fietsverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Park in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.