Hotel Konventa Seta

Hotel Konventa Seta

8.1Fantastisch

Letland, Letland, Riga

Op vakantie geweest naar Konventa Seta?

8.1Fantastisch

18 reviews over Hotel Konventa Seta

• 8Koen01-11-2012

Geweldige ligging

Het hotel ligt zeer centraal in de oude stad en is perfect voor een korte stedentrip.

De standaard kamer waarin wij verbleven op de 3e etage was voorzien van een bad en was erg ruim.

Gratis wifi bereikbaar in het gehele hotel was erg prettig.

De ontbijtruimte was wat aan de krappe kant en ik kan begrijpen dat indien het erg druk is er niet voldoende ruimte is om iedereen in 1x te laten ontbijten. Wij hebben het gedurende ons verblijf niet meegemaakt.

Kortom, voor een kort verblijf een goed hotel op een uitstekende locatie midden in het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 6moermanp05-06-2012

kunnen druk ontbijt niet aan

geen messen tijdig voorradig brood niet tijdig aangevuld boter niet tijdig aangevuld geen tijdige afruiming gebruikte ontbijttafels te weinig plaatsen onoverzichtelijke opstelling ontbijtbuffet

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8go.pruissen27-05-2012

Goed hotel met een perfecte ligging en service!!

Met een groep van zes personen kregen we drie stuks junior suites aangeboden i.p.v. de gereserveerde kamers, een leuk begin! Deze waren zeer ruim en comfortabel. Het ontbijt was goed en ruim voldoende keuze,de ontbuitruimte is niet echt overzichtelijk. De receptie zeer vriendelijk en zeer behulpzaam zeker met het zoeken naar door u gewenste activiteiten. De ligging is perfect, binnen een straal van 500 meter kan je de gehele oude stad bezoeken. KIJK UIT: riksja fietsen bied men aan voor 10 Lat echter dat blijkt na een ritje per peroon te zijn. Bezoek aan clubs: taxi chauffers zijn over de gehele wereld het zelfde, maak thuis een keuze op internet is voldoende te vinden en laat de taxichauffer zijn werk doen, u brengen waar u naartoe wilt gaan! Eten zeer veel keuze voor een ieder en net zo duur als u het wilt. Een rit met de hop-on-hop-off bus is altijd goed om een indruk te krijgen van deze stad met vele gezichten.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Pleuni01-06-2011

Goed hotel midden in het oude centrum

Dit hotel ligt verspreid over een aantal gebouwen midden in het oude centrum. De kamer die wij hadden (junior suite) was zeer groot en erg netjes. En dat voor maar 72 euro per kamer. Ondanks dat het zeer centraal ligt, is het een rustige lokatie. Het enige puntje van kritiek is misschien het ontbijt, dat kon wat ons betreft wat diverser (geen fruit bijvoorbeeld en weinig keus qua beleg). Verder prima allemaal!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Pietje07-05-2011

Super!

Prachtig Hotel en niet te duur, eten en n alles primaen echte aanradder

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Arjen06-10-2010

Uniek hotel

Ik was verbaasd over dit unieke hotel. Het ligt midden in het centrum van Riga, verdeeld over enkele gebouwen. Het is er rustig en het personeel is bijzonder vriendelijk.

Zakelijk gereisd in maart 1997

• 8Maurits11-08-2010

Prettig hotel in het hartje van Riga

In het hartje van Riga bevindt zich het hotel Koventa Seta. Het bestaat uit een aantal historische gebouwen, gegroepeerd rond enkele straatjes en steegjes. De kamers zijn eenvoudig, maar compleet. Voor Letse begrippen is het vrij duur. Voor onze begrippen valt het wel mee. Wij verbleven hier met veel genoegen en komen bij gelegenheid graag nog een keer terug. Riga is een prachtige stad. Veel te zien. Heel gezellig.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8david04-03-2010

prima hotel

in september 2009 met vriendengroep geweest, perfect gelegen midden in centrum , alles op loopafstand.

ontbijt was goed, behulpzame receptioniste, kamers worden goed schoongehouden en hebben goede bedden. badkamer ook prima met ligbad.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 10jan willemsen14-05-2009

uitsekend

uitsekende plek omte boeken voor riga. midden in de oude stad. prima kamers, vriendelijk personeel. prima ontbijt. gewoon boeken en ervaren

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Anneke20-04-2009

Fantastische plek midden in historisch centrum

Je kunt bijna geen betere ligging hebben dan dit hotel! Zowel via de voor- als achteruitgang kom je direct in het oude centrum. Ik had een kamer aan de voorzijde maar omdat het straatje autoluw is totaal geen last geen gehad van geluiden (op een paar zingende dronken Russen na). Ontbijtbuffet is prima, ruime keuze, broodrooster loopt vast met croissantjes. Hotel ligt in 16e-eeuws oud kloostercomplex waar nu allemaal restaurantjes en winkeltjes zitten. Schoonmaakpersoneel is erg behulpzaam. Kamers ruim, eenvoudig ingericht maar superschoon! Echt een aanrader, zou hier de volgende keer zo opnieuw heen gaan.

Gereisd met vrienden in april 2009

Hotel Konventa Seta info