Hotel Keizarmezs

We hebben een aantal aanbieders voor Keizarmezs voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Keizarmezs in het Nederlands

nooit meer

peter
13-7-2009

dit hotel is een sprthotel waar de locale bevolking de hele dag komt,voor zwemmen[lessen]fitnis.squash,sauna.altijd druk.het ligt mooi,maar er is zoveel bouwaktiviteit dat het een grote puinhoop is buiten.geen restaurant ,bar,onvriendelijk,spreken geen engels.de deur gaat om 23.00 op slot en lampen uit.vragen meer geld voor kamer dan fe boeking,betalen vooraf.riga is mooie stad ,maar ga het ontdekken vanuit ander hotel.

dit nooit meer

peter
13-7-2009

het hotel ligt mooi,alleen zijn er zo veel bouwactiviteiten,dat het een puinhoop is.het is een sporthotel maar verder ook niets te beleven.geen restaurant,geen bar.alles na 30.00 gesloten.mensen zijn onvriendelijk,spreken geen engels.vragen meer geld voor kamer dan in de boeking,vooraf betalen. hele dag alleen harde muziek en volgens mij hebben ze maar 1 cd. riga is een mooie stad maar wel ontdekken vanuit ander hotel,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keizarmezs in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keizarmezs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keizarmezs scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.