8,1

22 reviews over Hotel Hanza in het Nederlands

Super goede prijs/kwaliteit verhouding

Ingrid
4-12-2014

Ik zat hier voor zeer weinig geld in een pakket tripje en het was het geld meer dan waard !

Netjes hotel, alles was schoon. Nette badkamer. Vriendelijke mensen achter de receptie die voor me hebben gebeld toen ik iets wilde weten zonder moeite allemaal.

Veel keus bij ontbijt.

Kortom; goede keuze!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fijn hotel

José
20-9-2012

Het hotel lag net buiten het centrum, via de markt, waar altijd veel te zien is, was het een kleine wandeling naar de old city. De kamer was netjes met een "nette" badkamer (kitranden?voegen tussen de tegels mochten meer aandacht krijgen), maar voor de prijs nemen wij het voor lief. Het ontbijt was uitgebreid met pannenkoekjes met jam, worstjes enzo, maar ook "brood" met vleeswaren en kaas, yogurt met cornflakes enzo, koffie, thee, melk en fruit. De Hanza Pub is wel wat klein, maar we hebben het elke keer goed getroffen. We hebben geen gebruik gemaakt van de Riga-card, omdat het openbaar vervoer goedkoop is. Een kaartje in de kiosk kost 50 Latscent en in de bus, trolley en metro 70 Latscent per rit (dus van instap tot uitstap, korte rit is even duur dan een lange rit). Je kunt tussen 36x tot 25x gebruik maken van openbaar vervoer met de riga card, maar we hebben 8x gebruik gemaakt, dus kaartjes kopen is goedkoper!!!!!

Gereisd met partner in september 2012

prima hotel

Nina
12-11-2011

Dit hotel ligt 10 minuten lopen vanuit het oude centrum.Ook ligt het centraal station en bushalte op deze afstand. De buurt is erg rustig s'avonds.Kamer is prima en heeft een lekkere douche ! Ontbijt bevat niet veel brood van wat wij gewend zijn maar er is genoeg. Ook warm eten. Receptie is erg vriendelijk en spreken engels.

Gereisd met partner in oktober 2011

Goed hotel

wil en joop
29-9-2011

Het is een prima hotel ongeveer 10 min lopen naar oude centrum en markt.Ook openbaar vervoer is goed en goedkoop, wij hebben een meerdaagse kaart genomen voor bus,tram en trole bus,echt aan te raden.

Gereisd met partner in september 2011

Leuk hotel

axe7
11-4-2011

Leuk hotel om Riga te ontdekken. Ontbijtruimte wat klein, maar wel verzorgd. Dichtbij centrum is gewoon aan te lopen. Centrum heeft leuke winkels en goede restaurants. Aanraders: Sky line bar boven het Radisson hotel en een dagdeel spa in het welness centrum aldaar: genoemd ESPA.

Gereisd met partner in oktober 2010

goed

barbara
16-3-2011

je kan echt heel goed slapen in het hotel en de prijs is ook oke de kamers zijn erg ruim en het eten is ook best goed te eten

Gereisd met vrienden in februari 2010

Prima hotel

Stefan
11-11-2010

Dit uitstekende hotel is gezien zijn prijs-kwaliteit verhouding aan iedereen aan te bevelen die een paar dagen in Riga verblijft. Het hotel ligt op loopafstand van de centrale markt en het oude centrum waar de meeste bezienswaardigheden zijn. De kamers zijn goed onderhouden en hebben een heerlijk bed, flatscreen en mooie badkamer (met bad). Het restaurant serveert zeer smakelijke gerechten en het ontbijt, dat bij de prijs zit inbegrepen, is ook goed in orde. Voor 3 nachten betaalden wij iets van 82 euro in totaal, hetgeen natuurlijk geen geld is als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

Gereisd met partner in november 2010

Perfect!

Johan Alserda
15-3-2010

Als reisagent al heel wat hotels gezien! Dit is toch een heel leuk hotel! Vriendelijke receptie! Al je vragen worden correct behandeld, zeer vriendelijk! Ook leuke city-tips gekregen! Hadden een business-room geboekt! Leuk zithoekje, heerlijke comfortabele bedden. En een enorm groot hoekbad! Slechts kleine 10min. lopen naar de oude stad, via de markten! Echt een aanrader om te kijken en ook te kopen. Ondanks de vele sneeuw, was het een reis om niet te vergeten! Zeker eens terug, en ook in de zomer bezoeken!

Tip: eet ook eens in het restaurantje in de kelder. Lekker, goed en GOEDKOOP eten!!!

Gereisd met partner in februari 2010

prima hotel

petra
27-9-2009

ik heb de kerstdagen (2008) doorgebracht in hotel Hanza er is niets aan te merken op het hotel prima service, mooie kamers en nog mooiere badkamers de afstand tot het centrum is ca. 10 minuten lopen ontbijt is prima de ontbijtruimte is wel klein geen vertier in de directe omgeving

Gereisd met vrienden in december 2008

Prima

Erik C.
17-9-2009

Goed gelegen in rustig, authentiek buurtje. Leuke wandeling naar centrum. Hadden een overboeking, kregen daardoor kamer upgrade, maar kamers zijn wel gehorig. Ontbijt is prima.

Gereisd met partner in Thu Sep 17 2009 12:18:45 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanza in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.