Hotel Forums

LetlandLetlandRiga

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Forums voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 4 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Forums

• 7ikkauwvanjou09-08-2013

Goede ligging, verder redelijk

Het hotel ligt echt ideaal bij trein- en busstation en bij het oude centrum. Maar verder moet je er niet teveel van verwachten. Geen of mini-balkon en uitzicht heb je ook niet want het zijn smalle straten. Ook is er geen terras. Voor ons was het prima want je loopt zo het oude centrum in met z'n leuke terrassen en pleinen. Het ontbijt stelde niet zoveel voor, maar voor het geld was het allemaal prima. Kamers gewoon ok, geen luxe maar ook niet slecht. Personeel heel vriendelijk en spreekt uitstekend engels. Kortom, qua faciliteiten heeft het hotel weinig, maar de ligging is ideaal.

• 8Theo Huijbers25-07-2010

Goed hotel in het centrum

Prima gelegen t.ov. het opnebaar vervoer, het was erg warm op de kamer, geen airco.

• 7bianca12-10-2009

makkelijk in het centrum

Hotel Forums ligt midden in het centrum, op 2 minuten lopen van bus 22 die je rechtstreeks naar het vliegveld brengt. Prima kamers, wat harde bedden, fijne douche met ligbad. Iets waar je na flink wat uren wandelen door Riga wel aan toe bent. Ontbijt zit in de prijs (78 euro voor 2 nachten!!) en wordt prima verzorgd op basis van een 3 keuzemenu. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden zondag redelijk vroeg vertrekken, in ieder geval te vroeg voor het ontbijt. Geen probleem: ontbijt werd op een door ons gewenst tijdstip geregeld!

• 7Sigrid19-12-2008

Super centraal

Ideaal hotel voor een weekeindje Riga. Midden in het oude centrum dicht bij de meeste bezienswaardigheden. Kamer aan de kleine kant, maar verde wel prima. Voor vertrek wordt wel de minibar gecontroleerd dus je moet geen haast hebben bij uitchecken. Ontbijt is eenvoudig en met MTV op de achtergrond.

Hotel Forums info

Building information