Kleine hotelsWeer vandaag-3°-6°

5 reviews over Hotel Edvards in het Nederlands

Super!!

Mirjam
25-8-2011

(Nog steeds) een geweldig hotel om vandaaruit het prachtige Riga te verkennen.

Zoals al eerder genoemd, ligt de oude binnenstad (Unesco) op 10 min. lopen van het hotel. En daar is vanalles te zien!

Het hotel is prima: het personeel is ontzettend vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. (Dat zul je waarschijnlijk verder in Riga niet meer zo meemaken...;-))

Bij aankomst in het hotel (taxivervoer meteen meegeboekt) kregen we een goede plattegrond vd stad en er liggen tal van folderstjes met tips voor activiteiten of een dagje weg oid

De kamers worden elke dag super schoon gemaakt, en er is zelfs een nerlandse tv zender (weliswaar tekenfilms, maar toch...)

Kortom: boeken dat hotel!!

Gereisd met partner in augustus 2011

Super hotel, zeer gastvrij!

Ruud Gronloh
23-10-2009

Wat een heerlijk hotel. Goed gelegen op een niet al te lange afstand van het oude centrum. Kamer is niet heel groot, echter van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt is perfect. Espresso, scrambled eggs... you name it.

Bij vertrek kregen we nog koffie mee voor onderweg. Aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

prima hotel met sympatiek personeel

ria martin
27-2-2009

op 10 tot 15 minuten lopen van het centrum. prima prijs/kwaliteit verhouding. recent geopend in geheel gerenoveerd gebouw. gelegen aan binnenplaats dus geen last van verkeer. kamers aan de kleine kant maar wel goed. ruime en goede douche. supervriendelijk personeel. een aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2009

geweldig hotel

michelle
13-2-2009

Hotel Edvards is een erg leuk, klein hotel op 10 minuten lopen van het oude centrum. Heerlijk ontbijt buffet, mooie, schone kamers en supervriendelijk personeel, die alles doen om het naar je zin te maken. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2009

In een woord geweldig

Jan Oost
11-2-2009

Geweldig (kleinschalig) hotel met enthousiaste eigenaars.

Aan de rand van het schitterende centrum van Riga. Als je een mailtje stuurt halen en brengen ze je tegen een redelijke vergoeding van en naar het vliegveld.

Gereisd met vrienden in februari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Edvards voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edvards in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edvards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.