Hostel Dome Pearl

Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Hostel Dome Pearl

4 reviews over Hostel Dome Pearl in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Zeer goed hostel met perfecte ligging!

Eric, 26-5-2012

Ik ben hier 5dgn geweest, samen met vrienden. Het hostel is qua prijs/kwaliteits-verhouding zeer goed. Basic kamers, maar wel schoon. De bedden kunnen wat ons betreft veel beter, maar dat is een kwestie van gewenning. Sanitair is schoon, personeel is zeer aardig, gratis WiFi, gratis gebruik van openbare pc in de receptieruimte. Ligging is perfect, middenin het centrum, maar toch op een rustige plek. Dome Pearl Hostel is zeer aan te bevelen!

Goed hostel met een perfect ligging!

Eric, 26-5-2012

Dome Pearl Hostel is zeeer aan te bevelen!

Prachtige plek en goedkoop

vandulst, 25-5-2012

Dit hostel is prachtig gelegen aan het dom plein midden in de stad, 2 panden naast het hostel is een bakker met lekker brood. Zit het brood in plastic dan is het 1 dag oud maar nog goed te eten er staan nog verschillende tafeltjes waar je lekker kunt ontbijten. De kamers hebben mooi uitzicht en zijn prima, je moet wel een paar trappen op in dit meer dan 100 jaar oude pand. Maar zeer goedkoop en prima hostel met supper ligging en overigens is er een terras voor de deur met lekkere hamburgers en lekkere kip.

Super ligging

Tim, 23-4-2012

Hostel is uitstekend wanneer het gaat om prijs kwaliteit verhouding. Het ligt midden in de stad, maar toch in een ietwat rustige hoek. De kamers zijn zeer basic, maar wel schoon, net als de gedeelde badkamers en toiletten. Wij betaalden slechts 9,- p.p.p.n. (!!!!) Ook het uitgaansgedeelte ligt om de hoek, m.u.v. de grotere clubs als Essential en Push. Top hostel!

We hebben een aantal aanbieders voor Dome Pearl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Dome Pearl in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Dome Pearl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Dome Pearl scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.