Hotel Dodo

4 reviews over Hotel Dodo in het Nederlands

goed gelegen zuiver hotel

elzapaenen
30-4-2015

hotel ligt perfect aan tramhalte op loopafstand van de lido (eetrestaurant) en grote winkels.ook de oude stad is te voet te bereiken

hotel heeft folders over riga en omgeving

ontbijt was simpel maar meer dan genoeg

Echt een aanrader!!

Nadia
16-5-2011

Het Dodo hotel in Riga is een erg goed budget hotel.

De prijs/kwaliteits verhouding is erg goed!

Netjes, erg betaalbaar hotel.

Tinus
28-1-2010

Twee nachten verbleven in dit hotel. Hotel ligt, denk ik, te ver van het centrum. Daardoor is de kans van continuïteit misschien nietgewaarborgd. Via tram, lijn 7 goed te bereiken, maar je bent even tijd kwijt voor het vervoer.

Ontbijt €5,00 p.p.; is goed uitgebreid en van foede kwaliteit.

Kamers niet te ruim, maar zien er netjes uit. Hotel is nog niet zo lang open. Afwerking laat, misschien incidenteel, te wensen over.

modern en eenvoudig ***hotel

erik auping
22-3-2009

hotel dodo is makkelijk met tram 7 halte "daugavpils"in zo'n 10 minuten vanaf het oude centrum te bereiken; geen bar, alleen eenvoudig ontbijt.ook pannekoeken !

avondwinkel -tot 22.00 uur- voor de deur.

prijs/kwaliteit deugt : 59 euro per kamer.

www.dodohotel.com

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dodo in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dodo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dodo scoort een 8.57 uit 10 op basis van 4 reviews.