Hotel Days

Hotel Days
6,3

6 reviews over Hotel Days in het Nederlands

Met vrienden

Never nooit meer, al krijg ik het voor niets!

willemsen
21-8-2016

Twee nachten geweest en tweenachten niet geslapen .

Om de 8 min sloeg er ergens een compressor aan, wel wezen klagen maar ze waren er mee bezig.

prima voor een paar nachten

ben
24-5-2015

prima hotel schoon nieuw beetje ver van het centrum

Geen slechte keuze.

M. Lebon
4-7-2009

Dit hotel ligt op ca. 5 km van het oude stadscentrum, prima mogelijkheden met openbaar vervoer. Kamers splinternieuw, goede service en ontbijt, prima optie !

Hotel Europa City Riga

Gonnie
3-6-2009

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, maar daar heb je qua geluid niet echt overlast van. Aan de kamer te zien had daar nog geen renovatie plaatsgevonden. De kamer is zeer ouderwets met oud Oostblokmeubilair. De bedden zijn zeer slecht. Er is veel geluidsoverlast aan de straatkant, waardoor slapen moeilijk gaat. De kamer en de badkamer waren niet erg schoon en er kwam bruin water uit de kranen. Er hing bovendien een rioollucht in de badkamer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de receptie als in het restaurant. Het diner en ontbijtbuffet zijn zeer goed. Het hotel ligt ver van het centrum, dit is niet aan te lopen.

2008

Modern nieuw hotel

Margarita
12-10-2008

Ligging ver van het centrum, ca. 15 min. met bus of tram. Halte voor de deur. Zeer ruime kamers, uitgebreid ontbijt. Hoewel restaurant aanwezig, was het niet mogelijk om daar 's avonds te eten, daar het reeds geboekt was door een rondreis groep. Op 10 min. afstand ligt een nieuw winkelcentrum met verschillende restaurants.

goed hotel

Angeline
7-7-2008

Mooi hotel met een heel goed uitgebreid ontbijt.

20 minuten met trolley/tram naar het centrum. Bus/tram/trolleyhalte is voor de deur.

We hebben een aantal aanbieders voor Days voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.