Hotel City Teater

Hotel City Teater
8,3

5 reviews over Hotel City Teater in het Nederlands

Was leuk....maar staat niet op nummer een!

Koos en Matty Poelma
18-3-2017

Hotel Teater uitstekend en centraal...Hop of Hop bus stopt voor de deur ,maar stokoud.

Hotelkamer was heel ruim. wij zaten aan de voorkant net boven de luifel. Wanneer raam open stond kwam er soms rook binnen van de mensen die buiten het hotel stonden te roken. Heel vriendelijk personeel en mooie lounge en prima restaurant. Altijd vers fruit in een schaal bij de receptie wat je vrij kon pakken. Prima loopafstand naar centrum. Ontbijt was ook goed, alleen wat minder keuze uit broodjes. Daarentegen veel lekkere salades en verse vis.

Ideaal hotel

E Kuipers
17-8-2014

Dit hotel is een ideale basis voor een goed verblijf in Riga. Op loop afstand van het centrum, maar toch rustig. Super personeel en mooie ruime kamers.

2008

goede prijs kwaliteitverhouding

R.wulffraat
1-8-2008

Op een redelijk beloopbare afstand van het centrum gelegen hotel, met nette ruime kamers en goede voorzieningen.

2005

een leuk hotel op loopafstand van het oude centrum. grote kamers die sober zijn ingericht. badkamer groot, maar wastasfel en douche niet echt groot. bediening correct.driepersoonskamer is tweepersoon met uitklapbare zitbank.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Teater in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Teater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.