Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Baltpark voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Baltpark in het Nederlands

mooi hotel

Lonneke
13-1-2010

leuke ruime hotelkamer voor fatsoenlijke prijs en heerlijk ontbijt alles was prima geregeld en verzorgd uitstraling van buitenaf gezien is saai maar van binnen is het mooi.

Gereisd Met partner in juli 2009

Rudy G.
16-3-2009

Goed Hotel. Vriendelijke ontvangst, service etc. Kamer ok. Ontbijt simpel maar goed. Wel op flinke afstand van het oude centrum, echter voor wandelaars goed te doen. Namen zelf trolleybus 18 of 23 naar centrum voor 0,50 Lat. Bussen komen om 5 minuten!

Gereisd Met vrienden in maart 2009

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km, > 20 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baltpark in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baltpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.