Hotel Avalon

LetlandLetlandRiga

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Avalon voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 10 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Avalon

• 7Marije28-11-2012

Prima hotel voor een stedentrip

Avalon heeft een superligging met wel de lusten maar niet de lasten van die ligging. Aan de voorkant tram, bus en trein die regelmatig rijden, en aan de achterkant direct toegang tot de charmante oude binnenstad. In die binnenstad genoeg te zien en te doen, mooie architectuur ook en vergeet aan de overkant van de straat (voorkant hotel) ook niet een bezoekje te brengen aan de centrale markthallen. Het hotel heeft een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en daarom willen wij niet te veel zeuren over bijvoorbeeld de kamer en het eten, maar verwacht geen 'Europese' 4 sterren. De kamer (515 in ons geval) was erg klein en er kon enkel een klein raam open (wel mooi uitzicht op oude binnenstad!) en het meubilair leek al wat afgeleefd. De badkamer is tevens piepklein en de dagelijkse schoonmaak was niet altijd oké. Geen grote punten, want voor de spotprijs die wij betaalden (€170 voor 2-p kamer incl. ontbijt én diner, 3 nachten!) mag je eigenlijk niet klagen :-) Dus gewoon doen, Hotel Avalon!

• 8globetrotter09-04-2012

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer centraal gelegen hotel met zeer vriendelijke staf , gezellige bar maar helaas vrij/te kleine eenpersoonskamer.

• 8Jeroen10-09-2011

Goed hotel en prima gelegen!

Afgelopen week 1 nacht verbleven in dit hotel. Vanaf het vliegveld bus 22 en de halte ligt vlakbij het hotel. Ontvangst was prima en ondanks dat we voor de check-in aankwamen, konden we al op de kamer.

Kamer is erg ruim en schoon. De meeste kamers zijn gesitueerd aan de zijde van de drukke straat en spoorlijn, maar je hebt er absoluut geen last van. Ontbijt is prima (begint om 7 uur) en genoeg keus (ook warme gerechten). Diner was ook prima, al bestaat de hoofdgang wel voor de helft uit sla en dat is wat jammer.

Vanuit het hotel loop je zo het mooie oude centrum van Riga in. Al met al prima hotel!

• 9Ikke10-08-2011

Goed hotel !!

Net terug van 3 nachten Riga, Avalon Hotel. Ligging tegenover busstation, naar oude centrum 5 min. lopen, zeer vriendelijk personeel, ontbijt erg gevarieerd en goed. Wij hadden kamer 515. van alles voorzien, maar erg warm (plat dak) en heeeeele kleine badkamer. ( bad, fontijntje en wc) Bewegingsruimte hier tussen in 60x60 cm.

• 9Inge10-04-2010

prima

Een prima modern hotelmet een heel gunstige ligging. Bus 22 vanaf het vliegveld stopt voor de deur. Ons halfpension arr. bleek 3 dagen hetzelfde menu te hebben omdat de managers op vakantie waren? Het was pasen. Het eten was lekker maar 3 dagen hetzelfde=

De binnenkamer die we eerst kregen was erg bedompt omdat het geen ramen naar buiten had maar alleen naar de vide. We kregen de volgende dag een nieuwe kamer. Kamers lekker stil.

Fijn hotel zo weer doen.

• 9Zina & Rijk28-02-2010

Prima hotel op gunstige locatie

Hotel Avalon is een mooi 4* hotel. Ligt aan de rand van de oude "binnen" stad. Het centrum heeft alles wat u zoekt en het hotel is op loopafstand. De centraal markt (in de oude zeppalin hallen) ligt tegenover het hotel. Bus- en trein station zijn eveneens op loopafstand. Kortom een goed hotel voor een verblijf om de stad Riga te verkennen en Letland te ontdekken.

• 9Erik Arts17-02-2010

Fantastisch voor weekendje vakantie en te stappen

Hotel Avalon te Riga ligt super centraal en vanaf daar is alles op loopafstand. met de taxi naar het vliegveld voor 8euro is maar 20min.

centraal station en de russische markthallen liggen tegenover net als een shoppingmall en reuze bioscoop. het hart van het centrum ligt op 2minuten lopen en ook naar de discotheken is het maar 10min lopen. Discotheek essential is heel toeristisch maar wel leuk. voor een dikke Letse club ga dan naar LA ROCCA! en vergeet zeker niet een kijkje te nemen bij de SKYBAR in 1 vd hoogste gebouwen van RIGA.

AVALON hotel zelf is luxe.. netjes.. en heeft een zeer nette prijs. (geboekt via touroperator en vliegreis via internet. we hebben een super leuke vakantie daar gehad. echt een aanrader..
    (we zagen veel stelletjes met valentijn en die hadden het ook goed naar de zin)

• 9Gaby06-01-2010

Goed hotel

Een mooi hotel met nette kamers en goed service, ideale ligging aan de rand van het oude centrum. Bushalte recht voor het hotel voor de bus naar de luchthaven. Zeker op de 6e etage naar het terras gaan, erg mooi uitzicht! Ook het restaurant van het hotel is erg goed..

• 8clau_mies05-08-2009

stedentriphotel

hotel is netjes net als de kamers. dicht bij centrum, oude centrum en centraal station. OV prima geregeld in Letland, met de trein wel in 1x naar eindbestemming reizen, onderweg uit en instappen mag hier blijkbaar niet (verstond geen russisch maar begreep wat er bedoeld werd). stad is mooi, omgeving mooier. jurmala (verrassend mooi strand) is een aanrader net als het natuurgebied op een uur met de trein. wel zie je de armoede die echt aanwezig is, maar geen last van zeurende zwervers ed. voor de rest staat de oude stad op de wereld-erfgoedlijst en dat betekend geld, je ziet de restauraties overal... ben benieuwd, over een paar jaar misschien terug.

• 9XelosBrussels10-04-2009

Ideaal hotel voor een ciytrip

Mooi 4* hotel met alle comfort aan de rand van de oude stad van Riga, vlak bij het Centraal station.

Hotel Avalon info

Building information