Hotel Albert

8,7

9 reviews over Hotel Albert in het Nederlands

Een top lokatie!

Reiziger2010, 5-7-2013

Het Hotel heeft een prachtig dakterras wat op een zomer avond lang zonnig blijft en een geweldig uitzicht bied. Vanaf het Hotel loop je gemakkelijk de oude binnenstad in. Riga is een uiters schone en vriendelijke stad! een aanrader!

Goe modern hotel - beantwoor inderdaad aan ***

Camiel , 17-6-2012

Niets negatiefs te melden. Spijts een moderne ruime badkamer moest enigszins voor de plaats van de wastafel een plaats gevonden; Opgelost door één (behoorlijke) wastafel geplaatst voor twee personen wat in feite één te weinig is voor een ***(*) Relatief weinig plaats voor twee openliggende reiskoffers die geopend op bed moeten gebruikt worden.

Ideaal hotel om de stad te bezichtingen

jill, 1-10-2011

Mooi en groot hotel die ideaal gelegen is om heel de stad te bezichtigen!

Vriendelijk personeel! mooie lobby bar. En een prachtige lonchebar op het elfde verdiep met zicht over heel Riga! Er worden cocktails geschonken via de regels van de kunst!

De kamers zijn iets wat aan de kleinere kant, maar als je er enkel bent voor een citytrip of werkgelegenheid zijn de kamers groot genoeg! In iedere kamer is er ook free wifi die zeer goed werk!

Het ontbijt is zeer lekker en verzorgt! iedere dag veel keuze.

Je kan ook s'avonds iets eten in het restaurant. dit is echter niet echt aan te raden! Het is niet slecht maar ook niet super. je kan beter een gezellig restaurantje zoeken in de stad. Goedkoper en beter.

Prima hotel

phil, 22-7-2011

Zeer goed hotel,propere kamers,lekker avondeten,gevarieerd en ruim ontbijt,zeer vriendelijk behulpzaam personeel,een aanrader op wandelafstand van het centrum en zeer mooi bar op dak met prachtig vergezicht

fantastisch hotel

Patrick Seynaeve, 19-11-2010

Het Albert hotel in Riga is zeker een aanrader voor een citytrip. Het eten is er fantastisch evenals de bediening en het personeel is behulpzaam. In de loungebar op de bovenste verdieping heb je een subliem uitzicht op de stad. De ligging van het hotel is rustig en op wandelafstand van het centrum. Op weekdagen is de businesslunch zeker een must. Voor de prijs van een hamburger heb je een driegangenmenu en ook hier is de bediening top.

Ideale uitvalsbasis voor het gezellige Riga

Gert-Jan, 18-11-2009

Mijn vriendin en ik reisden in februari naar het ijskoude maar prachtige Riga. Qua hotelkeuze viel ons oog al snel op hotel Albert: een goede prijs gekoppeld aan heel wat positieve commentaren op het internet.

Het hotel bevindt zich op een tiental minuten wandelen van het hart van de stad.

De service in het hotel is wat mij betreft vlekkeloos: dag en nacht staat er iemand aan de receptie klaar, ook de bediening in het restaurant is zeker in orde. De Letse poetsvrouw van dienst uitte zelfs haar bezorgdheid over het feit dat we niet dik genoeg gekleed waren om naar buiten te gaan bij -12 graden :)

Het ontbijt voldoet (maar meer niet), het restaurant van het hotel is daarentegen wel een aanrader (ook al zijn er leuke restaurantjes in het centrum).

Grootste minpunt was de rokerige geur op de kamer 's nachts afkomstig van een hogere verdieping. Voor het overige zijn het mooie kamers met hier en daar een leuke verwijzing naar Einstein.

Alles bij elkaar een dikke aanrader in Riga!

goede prijs kwaliteit verhouding

Dick, 5-9-2009

Dit hotel heeft een prettig moderne uitstraling. Alles is correct,schoon en netjes. Personeel zou in onze optiek nog een paar trainingen klantvriendelijkheid kunnem volgen en een cursus Engels. Luide muziek tijdens ontbijt.

Kamers relatief klein maar netjes, schoon en met airco

Dichtbij centrum, topper

Het Albert Hotel is een mooi vriendelijk goed gerenoveerd

Martijn de Vrieze, 10-8-2007

Het Albert Hotel is een mooi vriendelijk goed gerenoveerd hotel. Ligt op een nette afstand van het oude centrum van Riga om rustig te liggen maar niet te ver weg te zijn. Het is slechts 10 minuten lopen naar het hart van de oude stad.

De Star Lounge Bar op de 11e verdieping is goed, doch zo nu en dan staat de muziek er vrij luid.

Leuk pretting hotel waar we een goed verblijf hebben gehad

Alles in dit hotel verwijst naar Albert Einstein. Groot maar toch fijn hotel niet ver (loopafstand) van downtown. Prima kamers, lekker ontbijt en de bar in de top van het hotel is zeker de moeite waard met het prachtige uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Albert voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albert in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albert scoort een 8.71 uit 10 op basis van 16 reviews.