Hotel ABC Riga

We hebben een aantal aanbieders voor ABC Riga voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel ABC Riga in het Nederlands

Mooie plek voor mannen

Renate
2-2-2009

Geen stad om met je partner te gaan stappen. Kon hem geen min alleen laten of hij werd weer lastig gevallen door de dames.

In elke uitgaansgelegenheid is er wel een soort van stripteaseshow. De plek voor mannen. Maar niet om als stel samen uit te gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ABC Riga in Riga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ABC Riga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.