Reviews over Riga

Prima hotel

Laura
    10-11-2018

Het was een simpel, maar prima hotel. De werknemers waren erg vriendelijk en het zat wel redelijk centraal gelegen, De tram stopt voor de deur, maar een klein eindje wandelen ben je ook zo in het centrum.

Goed hotel op prima locatie

Anneke
    29-6-2018

Zeer goed locatie in het centrum. Heel klantvriendelijk. De bedden zijn aan vervanging toe en de kamer is vrij klein. De badkamer is onpraktisch. Geen ruimte om iets op te zetten. Het ontbijt is goed, maar wel wat rommelig. Het zwembad en de spa moeten extra betaald worden (10 euro p.p. per keer). Je kunt ook een kamer boeken met toegang tot de spa. Wil je dus gebruik maken van het zwembad, dan is dat een aanrader.

Was leuk....maar staat niet op nummer een!

Koos en Matty Poelma
    18-3-2017

Hotel Teater uitstekend en centraal...Hop of Hop bus stopt voor de deur ,maar stokoud.

Fijn hotel op een goede locatie!

Renske
    7-1-2017

Heel prettig hotel met vriendelijk personeel, op een goede locatie en met een heerlijk ontbijt. Zou hier meteen weer heen gaan als ik nog een keer Riga zou bezoeken!

Fantastisch hotel met een uitstekende ligging

Truus Nijssen
    5-9-2016

Het hotel was gelegen aan de rand van het oude centrum.Aan de overkant het treinstation en voor de deur gingen verschillende trams langs.Ook waren aan de overkant de bekende markthallen gelegen.Deze markthallen waren ook zeer de moeite waard.Vis en vleeshal,superschoon.Dan nog een hal met groente en fruit.Daarnaast een hal met kleding,schoenen etc.Alle bezienswaardigheden waren op loopafstand.Verder zijn we met de trein naar het strand gegaan.Een half uurtje met de trein met 4 personen betaalde je 11 euro voor een retour.Dus erg goedkoop.

Verder was het hotel erg mooi,prima kamers en bedden.Heerlijke douche.Het ontbijt was erg uitgebreid.

Wat sommige mensen misschien niet prettig vinden is dat de trams vlak voor het hotel langs komen.Als je het raam open doet,geeft dat wel geluidsoverlast.Wij hebben echter niets gehoord.We hadden het raam dicht en de airco aan.

Verder kan nog vermeld worden dat er restaurants te kust en te keur zijn.

Riga scoort een 8,2 uit 10, op basis van 160 reviews