LetlandLetlandKuldigaVakantiehuizen KuldigaVakantiehuis Beaver house / Beverhuis

Vakantiehuis Beaver house / Beverhuis

0Tonen op kaart

4 Reviews over Beaver house / Beverhuis

• 8Hevo Heren 316-05-2010

Erg rustgevend.

De ruime opgezette verdelling van het land waant je in een omgeving die je alleen lijkt te bewonen. Je krijgt de indruk dat je een tijd terug bent gezet in de tijd. Uiteraard is dit niet zo en het beverhuis maar ook de andere vakantie woningen op het ruime terrein zijn van veel moderne gemakken voorzien. De waterkwaliteid nu goed. Het terrein heeft nu speeltoestellen voor de kinderen. Winkels zitten op ongeveer 6Km. Als de gelegenheid zich weer voordoet gaan we er zeker nog een keer naar toe.

• 8S. Bosma06-03-2010

Echt een oog opener

Eind 2009 zijn wij een lang weekend afgereisd naar Letland. Achteraf is dit een weekend geweest om nooit te vergeten. Letland is een land wat ik in mijn verwachtingen zwaar onderschat heb. In mijn beleving was het een grijs (communisme) land waar het altijd koud is, maar dat heb ik onderschat. Letland blijkt een bruisend land te zijn met veel cultuur, waar men hard aan het werk is om het te laten voldoen aan de maatstaven van deze tijd. Dit is te zien vanaf Riga tot Kuldiga. De temperatuur was perfect (September, 23 graden). Wat voor mij de trip zeer interresant heeft gemaakt zijn de verschillende contrasten die er nog duidelijk te zien. Je ziet heel erg de invloeden van de democratie met daarnaast nog de restanten van het communisme. Het huisje waar wij verbleven was zeer ruim en goed verzorgd, en was voorzien van alle faciliteiten. De bosrijke omgeving bracht veel rust met zich mee. Zeker een aanrader voor mensen die gaan voor cultuur, rust en gezelligheid.

• 8Mike03-03-2010

Rustige plek met prachtig landschap

Wij hebben in een bezoek gebracht aan Letland in 2009, het was een korte vakantie en wij hebben gebleven in de beverhuis. Mooie omgeving met veel rust en natuur. alles was goed te betalen in de omgeving en wij hebben genoten van onze korte vakantie. Alle facilitieten waren zeer goed te noemen. Wij gaan er zeker een keer terug.

• 8Willeke Wellinga07-11-2005

Als eerste huurders van het Beverhuis (augustus 2005)hebben wij het erg naar onze zin gehad. Bijzonder ruim en comfortabel ingericht huis, zeker voor 2 personen (ieder eigen slaapkamer en badkamer). Goed ingerichte keuken, op wat kleinigheden na.Drinkwater is ijzerhoudend en daardoor scherp en bitter, maar met flessenwater is dit goed op te lossen. Veel ruimte om het huis heen.Reeën en ooievaars komen voorbij. Jammer, dat mogelijkheden om buiten te zitten wat beperkt waren, vooral na nat weer. Wél voor rustzoekers, maar dan ook een aanrader. Goed uitgangspunt voor verkenning van dit deel van Letland, waar veel te zien is. Soms wat moeite om de weg naar het huis terug te vinden, maar uiteindelijk altijd goed terecht gekomen.
    Erg aardige en behulpzame beheerder, wiens auto gehuurd kan worden. De prijs/kwaliteitverhouding is prima, zeker voor Westeuropeanen.

Vakantiehuis Beaver house / Beverhuis info

Veilig betalen met