Reviews over Kuldiga

Keurig hotel

Irwin
    17-9-2013

Keurig hotel in een stad in ontwikkeling. Paar minuten lopen van de breedste waterval van Europa. Prima restaurant waar je buiten kunt zitten. Ontbijt was magertjes omdat er maar een paar gasten waren. Kamer ziet er leuk en verzorgd uit. De bedden zijn alleen wel smal met 1,6 meter.

Prachtig verblijf

Jansen
    17-6-2011

ruim opgezet vakantiehuis, van alle gemakken voorzien in de prachtige omgeving van het Letse achterland. Veel te doen op gebied van natuur en cultuur. Ideaal om de omgeving van Kurzeme te ontdekken. Hier komen wij zeker terug.

Erg rustgevend.

Hevo Heren 3
    16-5-2010

De ruime opgezette verdelling van het land waant je in een omgeving die je alleen lijkt te bewonen. Je krijgt de indruk dat je een tijd terug bent gezet in de tijd. Uiteraard is dit niet zo en het beverhuis maar ook de andere vakantie woningen op het ruime terrein zijn van veel moderne gemakken voorzien. De waterkwaliteid nu goed. Het terrein heeft nu speeltoestellen voor de kinderen. Winkels zitten op ongeveer 6Km. Als de gelegenheid zich weer voordoet gaan we er zeker nog een keer naar toe.

Zeer bosrijke natuurlijke en ruime omgeving

rene de Wit
    11-5-2010

Kan hier eindeloos wandelen en fietsen. Ontstressen gaat hier bijna vanzelf. Met uistapjes naar Kuldiga is dit een ideale vakantie plek. Ook onze puberende kinderen hebben zich prima vermaakt.

Prachtige plek, mooi huis

Paul Boksebeld
    25-4-2010

In september 2009 zijn we met een groepje vrienden naar Letland geweest. Via via kwamen we aan dit adres. We vertrokken met regen in Nederland en we kwamen aan in een zonovergoten Letland. Boven verwachting! Het Vossenhuis is mooi aangekleed en ligt dichtbij een prachtig meer.

Onze verwachting van Letland was veel natuur, maar verder geen idee. De natuur is inderdaad prachtig en afwisselend, daarnaast hebben we veel gezien in een paar dagen tijd: een rondleiding door Riga, een prachtige gemoedelijk stad. De rondleiding ging verder door Kuldiga, een enorme (vers)markt, langs de breedste waterval van Europa, een filmstudio, een militaire gevangenis, de kust en een bierbrouwerij. Bovendien hebben we heerlijk gegeten bij verschillende restaurantjes.

Wij waren verkocht! Echt een aanrader, en heel betaalbaar. We hebben gevlogen met Ryanair en in Letland een busje met chauffeur/gids gehuurd. Onze gids hield van gezelligheid en voelde goed aan wanneer we toe waren aan een biertje ..

Kuldiga scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews