Hotel Citrus

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
Hotel Citrus

We hebben een aantal aanbieders voor Citrus voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Citrus in het Nederlands

Voor wie een liefhebber is van wellness

Maurits
26-8-2010

Het Hotel Citrus is tamelijk nieuw. Het staat op een bedrijventerreintje dicht bij de brug die de twee delen van Jekabpils met elkaar verbindt. Ook winkels en een restaurant zijn nabij. Het hotel is feitelijk een wellness-centrum met zwembad, sauna, bubbelbaden etc. Daar horen vijf comfortabele hotelkamers met goed sanitair bij. Jekabpils bestaat uit twee stadsdelen die elk aan een zijde van de rivier de Daugava liggen. Jekabpils is een industriestadje. Leuk om een dagje te kijken maar niet meer dan dat. Het Citrushotel heeft geen restaurant, maar je kunt er wel ontbijten (in de vochtige zwembad ruimte).

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi

• Overige servicesStomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citrus in Jekabpils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citrus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.