Reviews over Jekabpils

Voor wie een liefhebber is van wellness

Maurits,
    26-8-2010

Het Hotel Citrus is tamelijk nieuw. Het staat op een bedrijventerreintje dicht bij de brug die de twee delen van Jekabpils met elkaar verbindt. Ook winkels en een restaurant zijn nabij. Het hotel is feitelijk een wellness-centrum met zwembad, sauna, bubbelbaden etc. Daar horen vijf comfortabele hotelkamers met goed sanitair bij. Jekabpils bestaat uit twee stadsdelen die elk aan een zijde van de rivier de Daugava liggen. Jekabpils is een industriestadje. Leuk om een dagje te kijken maar niet meer dan dat. Het Citrushotel heeft geen restaurant, maar je kunt er wel ontbijten (in de vochtige zwembad ruimte).