Hotel Park Latgola

HotelWeer vandaag22°15°
Hotel Park Latgola
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Park Latgola voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Park Latgola in het Nederlands

Het Park Hotel Latgola ligt met de ingang aan een groot plein. Op een hogere verdieping kun je in de verte een park ontwaren. Aan de achterzijde zit een winkelcentrum. Het uitzicht vanuit het restaurant op de tiende verdieping is aardig. De kamers zijn niet al te groot met een krukje en een bureautje. Uitzicht op plein. De doucheruimte is gedateerd. De vloerbedekking is opvallend goor. Er is WIFI in het hele hotel, maar de verbinding viel regelmatig weg. Diner is goed. Het ontbijt kan er mee door. Ranja i.p.v. jus. Voldoende parkeergelegenheid. Op plein is betaald bij hotel gratis. Tussen 8 en 17 P-kaartje bij balie. Voor een nacht kan het er wel mee door.

Matig hotel in stedelijke omgeving

Jaap
26-8-2013

Het Park Hotel Latgalo ligt beslist niet aan of in een park, maar te midden van asfalt en gebouwen. Het hotel roemt het romantische uitzicht vanaf de eetzaal op de tiende verdieping. Dat valt tegen. Maar voor bruiloften is dit vast wel een mooie locatie. Indien er een (uitbundig) feest is op de tiende verdieping is het discogeluid helaas tamelijk goed hoorbaar in de lager gelegen kamers.

De standaardkamers zijn relatief klein, je hebt slechts een krukje en een vrij klein bureaublad. De doucheruimte is gedateerd ingericht. De vloerbedekking zou gereinigd of vervangen moeten worden. Er is WIFI in het hele hotel. Als doorgangshotel voor een nacht is de kamer nauwelijks voldoende.

Van een smakelijk diner genoten in de bar, omdat op 10de verdieping een bruiloft was. Het ontbijt was wel op de 10de verdieping en was matig qua samenstelling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Latgola in Daugavpils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Latgola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Latgola scoort een 6.6 uit 10 op basis van 2 reviews.