Reviews over Aluksne

Aardige camping aan mooi meer

Heidi,
    18-10-2013

Leuke camping, aan het water gelegen. Diverse soorten recreatiemogelijkheden. Ruime plaatsen en eenvoudig sanitair. Wegen naar en op de camping wel erg smal. Stroom is 16A en er is de mogelijkheid voor betaalde wifi op de plaats.

Eenvoudig, maar voldoende voor 1 nachtje

Maurits,
    25-8-2010

Dit "motel" beschikt over enkele goede kamers zonder eigen sanitair. Net iets buiten het centrum van Aluksne. De gastvrouw en gastheer combineren de exploitatie van dit motel met het uitbaten van een garagebedrijf. Echt een voorbeeld van iets opbouwen in het nieuwe Letland. Jammer, dat het gezamenlijke sanitair voor alle (vijf) kamers nog niet aan de eisen van deze tijd voldoet. Dat is echt heel pover. Maar voor 1 nachtje, ach, dat moet kunnen. Het ontbijt was overigens voortreffelijk. Aluksne ligt in het oostelijk deel van Letland, een mooi glooiend landschap. Het stadje ligt aan de oever van een prachtig meer. Er is een toeristisch treintje naar Gulbene, dat 2 x per dag heen en weer gaat.