Reviews over accommodaties in Lesotho

Great place

Mj
    26-4-2016

Been there a number of times great place to visit

Great Place!

Kelly
    15-9-2013

Semonkong Lodge is prachtig gelegen in de 'middle of nowhere'. Het duurt even voor je er bent maar het is het meer dan waard. De lodge is erg betrokken bij de plaatselijke gemeenschap. Activiteiten die worden ondernomen, worden begeleidt door de plaatselijke bevolking wat erg belangrijk is voor de werkgelegenheid.

Er is een restaurant waar je heerlijk kun eten en ook vegetarisch is geen probleem.

Er zijn veel activiteiten mogelijk zoals paardrijden, mountainbiken, wandelen, 4x4 drive, stadswandeling, lunchen in het dorp, uitleg over de lokale dekens en voor de waaghalzen de hoogste abseil ter wereld (204meter!).

Er zijn mooie huisjes en rondavels met open haard wat zeer nodig is in de winter. Iedere ochtend wordt er thee met koekjes naar je kamer gebracht. Er is warm water en stroom tussen 8.00 en 22.00 uur. Al met al een prachtige lodge in een prachtige omgeving!

Afrika zoals het hoort

Johan
    11-3-2013

Als je niet in zo'n omgeving gelogeerd hebt, dan ben je niet echt in Afrika geweest. Zeer eenvoudig, maar dat maakt het juist spannend. De weg erheen is al een uitdaging!

Verbazend mooie plek.

hetfort
    13-2-2013

Uitstekende kamers met prachtig uitzicht over de vallei.

De mensen zijn vriendelijk, maar het eten is erg "basic".

Toch zeer de moeite waard op weg naar Semonkong.

Eenvoudige lodge in schitterende omgeving

Lex
    11-2-2013

Met een verblijf in de Malealealodge steun je eigenlijk een goed doel. Het hele dorp waarbij de lodge is gesitueerd profiteert namelijk van de werkgelegenheid die de lodge biedt. Het project werd opgezet door een Engelsman die in het dorp veel goede daden heeft verricht. De school bijvoorbeeld, kon worden gebouwd dankzij donaties van de vele bezoekers die de lodge trekt. Wij hebben bij de lodge gekampeerd met twee campers. Het terrein is echter niet ingesteld op kampeerders. We konden gebruik maken van de voorzieningen in een van de huisjes. Die waren sober, maar wel netjes. Vanuit de lodge worden talrijke excursies georganiseerd.

In het restaurant worden eenvoudige, maar wel smakelijke maaltijden geserveerd.