Pension Villa Manoly

Pension
Pension Villa Manoly

1 review over Pension Villa Manoly in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Gianni
19-3-2010

Prachtige oude villa met een lekker zwembadje.

Service is oké en de dagelijkse leiding is fijn maar is massatoeristen nog niet zo gewend (houden zo).

Kamers keurig en groot, prijs/kwaliteit oké. Jammer dat het nog al een eindje lopen is naar het hart van Vientiane althans met een kleine (20 mnd).

Privé fietsen kunnen worden gehuurd en dat is echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Manoly in Vientiane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Manoly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.