Hotel Ansara

HotelWeer vandaag32°26°
Hotel Ansara

We hebben een aantal aanbieders voor Ansara voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ansara in het Nederlands

Prachtig hotel met zeer goede service

Wendy
7-10-2016

Mooi rustig hotel midden in het centrum. Een heel fijn hotel met heel erg vriendelijk personeel. Een hele vriendelijke engelse manager. Kamers zijn netjes en mooi ingericht, de bedden zijn wat aan de harde kant. Ontbijt was goed verzorgd met erg veel keus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ansara in Vientiane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ansara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ansara scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.