Zagreb

Reviews over accommodaties in Zagreb

Heerlijk landelijk gelegen

Marjolein Rohde,
    24-5-2016

Old Oak House is een rustig gelegen lodge. Er zijn 2 aan elkaar geschakelde accommodaties. Onze kamer was voor 2 personen. De kinderen sliepen in een eigen kamer boven ons, met een eigen ingang.

Om het huis heen is veel ruimte met gras en met bomen met een boomhut, een schommelbank en een barbecue. Achter het huis is een tennisbaan die gratis te gebruiken is. Met de auto is een gratis toegankelijk zwemmeer te bereiken.

Het huis is moeilijk te vinden, maar de (Engelse) eigenaresse is ons tegemoet gereden om ons te begeleiden. Ze bracht ons ook spullen voor de kinderen om mee te spelen in het zwemmeer. En ze heeft tennisrackets en -ballen ter beschikking.

Wij vonden dit een een goede uitvalsbasis voor de start van onze vakantie in Kroatië. Voor een bezoek aan Zagreb (leuke stad), kasteel Trakoscan en de natuur in de omgeving. Varazdin ligt ook dichtbij maar viel ons wat tegen.

prima doortrekcamping direct aan de snelweg

Tom,
    9-6-2015

De camping ligt achter het motel direct aan de snelweg, er wordt niet meer geinvesteerd in de camping dus dus oud sanitair aar wel schoon en meer dan voldoende plekken in de zon of in de schaduw, eten kan in het motel maar ook zijn er voldoende supermarkten in de buurt, het personeel is vriendelijk en behulpzaam

prima hostel

Inge,
    18-5-2015

Vriendelijk personeel. keuken waar je je eigen eten kunt maken en opeten. Eenvoudige maar goede kamer.

ruim appartement, geen airco op slaapkamer

Ferry,
    17-5-2015

Wij gebruikten 2 slaapkamer appartement, dat bestaat uit 2 verdiepingen. Ruime woonkamer en alles in redelijk moderne en goede staat. Ramen zijn voorzien van elektrisch bedienbare rolluiken. AIrco in de woonkamer is prima. Helaas geen airco op de slaapkamers, waardoor ramen open moeten voor koeling. Dit is zeer gehorig wanneer je de ramen aan de zijde van de straat hebt. Hier komt veel lawaai vandaan.

Gratis parkeren in ruime parkeergarage. Ongeveer 20-30 minuten van centrum. Winkelcentra in de buurt.

Prima receptie, snel en behulpzaam.

Zeer goede plek als je op doorreis bent met gezin en even ruimte nodig hebt.

Prima plek voor stedentrip

Martin,
    14-6-2014

Met een stedentrip met 2 overnachtingen hebben we hier prima gezeten.

Personeel was aardig, kamers schoon en goed onderhouden en ontbijt was lekker