Hotel Westin Zagreb

Met vrienden

Excellent

Daniel Dewulf
5-11-2017

De ontvangst, de receptie, het personeel, de hygiene, de service, het ontbijt , het restaurant,.....straalden de 5 sterren uit.

Ik heb genoten van mijn verblijf in dit hotel.

Ik zal er zeker terugkeren mocht ik terug naar Zagreb reizen.

Zeer goed verzorgd Hotel

heer Aardoom
28-5-2012

Goed verzorgd Hotel met mooie kamer en prima service verlening

Centraal gelegen zakenhotel met prima service

kees verplanke
7-12-2009

Hotel Westin ligt hartje centrum. Het is erg lelijk (sfeerloze hoogbouw) aan de buitenkant maar daar merk je binnen niets van. Daar ademt het de allure van een vijfsterren hotel. Niets op aan te merken verder, het zou alleen wat sfeervoller mogen.

leuk hotel

Sjoerd
21-9-2009

Ik ben hier met 3 vrienden geweest en we hadden 2 2 persoon kamers. Toen we aankwamen was het personeel niet echt aardig maar dit veranderde echter toen we langer verbleven. De roomservice was erg goed en niet duur. wel moesten we bij aankomst 100 euro borg betalen in Kroatisch geld. We waren echter net in Kroatië dus hadden alleen nog maar euro's. Dan mochten we toch in euro's betalen maar kregen wel op het eind Kroatisch geld terug. Echter was de wisselkoers wel heel ongunstig voor ons

2008

het was heel leuk , hele mooie kamers

arno decouttere
16-1-2008

het was heel leuk , hele mooie kamers.een mooi zwembad en alles was perfect,ik zou nog zeker eens terug gaan.

2006

Een superhotel

Ana
30-8-2006

Een superhotel. Erg luxe hoor. Een groot hotel, ligt midden in het centrum, er is voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. Alleen je moet er wel voor betalen. Ook Zagreb heeft last van parkeerproblemen.

Personeel is erg vriendelijk en de hotelkamers hebben heerlijke bedden!

Ontbijt is zeer uitgebreid, ze hebben echt alles. Als je kijkt wat je in andere landen voor 5 sterren moet betalen, dan is dit hotel best goedkoop.

Het Westin zit aan de rand van het centrum wat lopend goed te bereiken is. Hotel heeft aan een kant prachtig uitzicht op de stad. Kamers zijn niet extreen groot (kamer 1510), hebben perfekte bedden en heel goede badkamers maar zijn niet geheel vrij van geluid (raamisolatie slecht). Ontbijt idioot duur, kwaliteit heel goed.

2005

Wow! Wat een superhotel is dit

Roy
25-10-2005

Wow! Wat een superhotel is dit. Personeel doet alles voor je. De kamers zijn super deluxe. Geweldige badkamers en de bedden zijn super. Je zit op loopafstand van het centrum. 5 minuten ongeveer, langs mooie historische gebouwen. Vliegveld ligt op een half uur met de taxi.

We hebben een aantal aanbieders voor Westin Zagreb voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Westin Zagreb in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Westin Zagreb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.