Hotel The Movie

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor The Movie voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Movie in het Nederlands

Dit Nooit meer

Jaap v Z, 1-8-2010

Wij hadden hier geboekt voor 3 nachten van 20 tot 23 juli voor 2 kamers voor 2 personen met apparte bedden.

Toen wij aankwamen moest er eerst in een schriftje worden gezocht wie wij waren enzo.toen bleek dat ze overboekt waren en er 1 kamer in het ene gebouw was en de 2 in een ander aangrenzend gebouw (door een tuin via een opslagmagazijn van geneesmiddelen,en een lift uit 1970 zonder ooit enig onderhoud gehad te hebben).

Ook bleken de kamers erg klein en 1 kamer had alleen een 140 breed 2 persoons bed!

aangezien wij een gezin zijn met 1 Dochter van 14 en een Zoon van 19 slaapt de Zoon bij de Vader en de Dochter bij de Moeder.

DUS EEN 2 PERSOONS BED WERKT NIET.

Ook de buurt is nou niet wat je zegt zo leuk,de parkeerplaats voor de auto bevind zich vlak naast het Hotel waar een soort zigeuners wonen zodra je uitstapt staat er gelijk een kind te bedelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Movie in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Movie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Movie scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.