Appartement Rooms Mira

1 review over Appartement Rooms Mira in het Nederlands

Absolute aanrader

Peter Kok
6-9-2015

Er is door de uiterst vriendelijke Tamara aan nieuwe kamer gemaakt. Het is klein en er is low budget gebouwd, maar zo leuk en netjes, dat ik iedereen kan aanbevelen hier te boeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rooms Mira in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rooms Mira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rooms Mira scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.