Hotel Palace

3 reviews over Hotel Palace in het Nederlands

goede ligging voor stadsbezoek

dsmdsm47
16-9-2012

Wij hadden een standaard kamer zonder uitzicht.Kamer zelf was in orde.

gratis wifi en twee vaste pc's ter beschikking van de gasten.Het hotel heeft niet echt een parking, maar in een zijstraat van het hotel zijn de parkeerplaatsen voorbehouden aan hotelgasten.Ligging van hotel geschikt voor stadsbezoek te voet.

Ideale plek voor stedentrip Zagreb.

Lemmers
6-8-2009

Goed en schoon hotel zeer dichtbij (te voet) gezellig centrum van Zagreb. Hotel ligt tegenover een park en dichtbij het treinstation. Goed ontbijt. Wij hadden een zeer grote ruime kamer. Goede prijs-kwaliteitverhouding in ons geval. Goede bewegwijzering met auto naar hotel. Parkeren kost 15 euro per nacht. Wij hebben genoten van ons culturele verblijf in Zagreb met zijn vele terrasjes en winkels.

Hotel ligt tegenover een park, op 200-300 meter van Centraal Station en 100-200 meter van het centrum met verschillende winkels, terrassen en restaurants. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lekker. Kamer was netjes, comfortabel bed en een schone badkamer. Vriendelijk personeel wat redelijk goed Engels spreekt. Zou ik hier nog een keer naartoe gaan, dan verblijf ik weer in dit hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.