Hotel Jägerhorn

Hotel Jägerhorn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Jägerhorn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jägerhorn in het Nederlands

Hotel is centraal gelegen!

Hennie Thalen
12-10-2017

Mooi Hotel, in het centrum, veel op loopafstand. Jammer dat er geen lift aanwezig is

Oude reviews (archief)

Goed gelegen, wel duur

Lisanne
16-11-2012

Wij verbleven 2 nachten in Hotel Jagerjorn in augustus 2012. Het is lastig te vinden vanaf het treinstation van Zagreb, het ligt in een kleine doorgaan aan een winkelstraat. De receptionisten (een jongen en meisje van in de 20) waren heel vriendelijk; "why do all the Dutch people eat frikandellen on a holiday?" en lieten ons weten waar we moesten gaan eten en welk museum we niet mochten overslaan (Museum of Broken Relationships). Waren goede tips! Het ontbijt was eenvoudig, maar goed geregeld. Er werd voor ons zelfs speciaal een vroeg ontbijt gemaakt omdat wij de trein moesten halen. De ligging is perfect, midden in het centrum en ver genoeg van de uitgaansstraat, geen overlast.

Jammer is wel de prijs. Wij vonden deze te hoog voor wat je krijgt. Het is een goed, simpel hotel dat de prijzen best wat lager kan houden.

Al met al: Hollanders bezoek Zagreb! Het is een mooie stad! Maar blijf er niet te lang en neem daarna de trein naar Split of Budapest :)

Goed zeer centraal gelegen hotel

Robbert
30-7-2010

Vanaf het terras van het hotel loop je zo naar de bovenstad van het hotel met een leuk historisch cebtrum, langs de voorkant loop je 200m om op het centrale centrumplein uit te komen waarvandaan je de tram alle richtingen op kunt nemen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt zeer goed Engels. Het ontbijt is goed en vers maar niet uitgebreid. Voor een stedentrip naar Zagreb zeker de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Jägerhorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerhorn in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerhorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jägerhorn scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.