Hotel International

Weer vandaag3°-3°
Hotel International

We hebben een aantal aanbieders voor International voor je op een rij gezet:

Laatste review

Groot, keurig onderhouden hotel op loopafstand van het centrum. Ruime en goed onderhouden kamers (geen balkon) met zonwerend glas (ook rookkamers!) Eigen parkeergarage. Vriendelijk personeel. Ruim voldoende ontbijtbuffet. Aardige bar met klein terras en redelijk geprijsd restaurant.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Kinderopvang

2 reviews over Hotel International in het Nederlands

Goed hotel, vlakbij het centrum. Aanrader.

jack molenaar
14-6-2014

2008

Keurig Hotel in Zagreb

Arjan Vogel
26-8-2008

Mooi hotel in Zagreb op loopafstand van het centrum. Hele ruime kamer met mooie badkamer. Goed ontbijt. Een aanrader om te overnachten in het mooie Zagreb!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel International in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.