Hotel Dubrovnik Zagreb

Hotel Dubrovnik Zagreb
8,8

7 reviews over Hotel Dubrovnik Zagreb in het Nederlands

Een prima verblijf gehad!

Karin
23-9-2017

Heel (klant)vriendelijk ontvangst bij de receptie. De centrale ligging en de kamer met uitzicht op het prachtige plein zijn fantastisch. Ongeveer 50 meter bij het hotel vandaan is er een bewaakte parkeerplaats van het hotel zelf.

Oude reviews (archief)

locatie geweldig

Ingrid & Johan
28-6-2011

Het hotel ligt op een geweldige locatie. kan niet beter. De kamer (2 persoons met aparte bedden) is prima. Badkamer keurig en erg schoon. Kluisje is aanwezig. Het hotel is niet echt gezellig. Het heeft geen echte lounge om te zitten. Het heeft wel een businesscentrum waar je gratis kunt internetten (en je kunt er ook printen) en ook op de kamer is er gratis internet. Het ontbijt is prima. Het hotel ligt in het voetgangersgebied dus met de auto kun je er niet komen.

Niet slecht

Alain Van Laeken
7-11-2010

Perfecte ligging in 't centrum. Diengevolge 's morgens wel veel lawaai op straat!

Geen slecht hotel met een degelijk ontbijt en fatsoenlijke kamers. Had geboekt via internet voor één nacht, twee kamers voor 238 €, bij de afrekening en het omzetten van Kuna naar Euro bleek ik ongeveer 275 € betaald te hebben.. Ondanks de onvriendelijke dame aan de receptie werd ik daarna in een bureau wel vriendelijk ontvangen. Het teveel betaalde geld werd ondertussen, zoals het hoort, teruggestort.

We hebben een aantal aanbieders voor Dubrovnik Zagreb voor je op een rij gezet:

Goed hotel maar sfeerloos.

Ferry Pothof
2-9-2010

Dit hotel was een goed hotel maar sfeerloos.

De heren aan de balie waren keurig gekleed maar snel geirriteerd als je hen niet verstond door het zware Kroatische accent.

Eten was niks mis mee kamers zijn schoon maar erg kil ingericht naar onze smaak.

Duur hotel, maar wel goed. Midden in het centrum van Zagreb. Heel netjes en schoon. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Personeel is erg formeel. Nette, maar redelijk kleine kamer.

Prima ligging

Veerle
25-9-2009

Hotel is perfect gelegen in autovrije centrum van Zagreb. Heel veel gezellige terrasjes in de onmiddelijke omgeving. Kamer ruim en proper. Vrij uitgebreid ontbijtbuffet dat constant wordt aangevuld. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel, goed ontbijt, kleine maar goed ingerichte en schone kamers. Fitnessruimte waarmee wordt geadverteerd mag zo eigenlijk niet genoemd worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Dubrovnik Zagreb voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dubrovnik Zagreb in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dubrovnik Zagreb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dubrovnik Zagreb scoort een 8.75 uit 10 op basis van 7 reviews.