Hotel Best Western Premier Astoria

Weer vandaag7°-1°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Astoria voor je op een rij gezet:

Laatste review

cetraal gelegen hotel

nt,
16-9-2016

Het hotel ligt in het centrum. Vlakbij het centraal station.

Kamers zijn standaard maar met een fijne douche.

Het ontbijt is echt goed.

Er is een parkeerplaats voor gasten .

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

5 reviews over Hotel Best Western Premier Astoria in het Nederlands

cetraal gelegen hotel

nt
16-9-2016

Het hotel ligt in het centrum. Vlakbij het centraal station.

Kamers zijn standaard maar met een fijne douche.

Het ontbijt is echt goed.

Er is een parkeerplaats voor gasten .

Sedmak
25-5-2016

Hotel heeft een perfecte ligging in het centrum van de gezellige stad Zagreb op een paar minuten lopen van het centrale plein. Het hotel is rustig en netjes met goede kamers.

Hotel Best Western Astoria heeft een perfecte ligging in het centrum van de gezellige stad Zagreb op een paar minuten lopen van het centrale plein. Het hotel is rustig en netjes met goede kamers. Als je de volgende ochtend voor het ontbijt (6.30 uur) moet vertrekken, kun je een ontbijtbox krijgen, wel even van tevoren laten weten, dat je dat wilt. Taxi naar vliegveld kost 200 Kuna (ong.25 euro)

2007

Wij hebben hier 1 nacht gesplapen tijdens onze rondreis,

Daniël en Brigitte
8-7-2007

Wij hebben hier 1 nacht gesplapen tijdens onze rondreis, zeer goede prijs- kwaliteit verhouding, luxe kamers, goede ligging tov restaurants en oude centrum, zeer uitgebreid ontbijt.

Aanrader!

2006

een weekend in het hotel verbleven, is uitstekend bevallen. De service is perfect en de ligging ook. Met de taxi vanaf de luchthaven is het goed te doen, circa 200 kuna. De kamers uitstekend bevallen, erg luxe. Het drukke centrum is op 10 minuten loopafstand. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Premier Astoria in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Premier Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.