Hotel Antunovic

8,8

4 reviews over Hotel Antunovic in het Nederlands

Prima

lusan, 26-1-2009

Groot hotel zo'n 20 minuten buiten het centrum van Zagreb. Je kunt gratis gebruik maken van de fitness, zwembad en sauna. Parkeren is mogelijk tegen een gereduceerd tarief in de onderliggende parkeergarage. Kamers zijn niet erg groot, maar heel comfortabel en lux. In het hotel is een zelfbedieningsrestaurant en een a la carte restaurant aanwezig.

SUPER KWALITEIT

Pieter Derks, 12-9-2008

Samen met mijn vrouw heb ik hier een fantastisch weekend gehad. Kamer zeer mooi met airco en gratis internet. Zeer goede bedden en kussens. Ontbijt super. Mis je iets gewoon netjes vragen en het wordt geregeld. Het restaurant en de bediening daarvan op hoog niveau. Heerlijk eten en een goede wijnkaart. Dingac is een Kroatische Superwijn. Tip: koop de Zagreb kaart aan de balie. Gratis openbaar vervoer en op vele plaatsen korting. Je eind rekening kun met euros betalen. Jammer genoeg was het zwembad gesloten en waren ze het shopping center aan het verbouwen. Boven op de 8 etage kun je in de Vertigo bar een aperitief of een afzakkertje nemen. Helemaal bovenin wacht je een verassing. Je draait langzaam rond en kijkt zo over de hele omgeving. De tramstop is een straat verder en brengt je binnen een half uur naar het prachtige Centrum van ZAGREB. aanraders zijn Donji Grad, Gorni Grad en Kaptol (bij de Kathedraal).

zeer goed hotel

ingrid adriaenssens, 7-8-2008

Ben met mijn dochter in dit hotel geweest en we vonden het allebei een ontzettend goed hotel.Heel proper,vriendelijk en voorzien van alle comfort.Zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Antunovic voor je op een rij gezet:

Een goed hotel, mooie ruime kamers

N.M., 2-6-2008

Een goed hotel, mooie ruime kamers. Gratis toegang tot het zwembad boven op het dak. Ontbijt ook zeer goed (buffet). Nadeel: ligt ver van het centrum van Zagreb af. Personeel vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Antunovic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antunovic in Zagreb, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antunovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antunovic scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.