Appartement Old Oak House

Met jonge kinderen

Heerlijk landelijk gelegen

Marjolein Rohde
24-5-2016

Old Oak House is een rustig gelegen lodge. Er zijn 2 aan elkaar geschakelde accommodaties. Onze kamer was voor 2 personen. De kinderen sliepen in een eigen kamer boven ons, met een eigen ingang.

Om het huis heen is veel ruimte met gras en met bomen met een boomhut, een schommelbank en een barbecue. Achter het huis is een tennisbaan die gratis te gebruiken is. Met de auto is een gratis toegankelijk zwemmeer te bereiken.

Het huis is moeilijk te vinden, maar de (Engelse) eigenaresse is ons tegemoet gereden om ons te begeleiden. Ze bracht ons ook spullen voor de kinderen om mee te spelen in het zwemmeer. En ze heeft tennisrackets en -ballen ter beschikking.

Wij vonden dit een een goede uitvalsbasis voor de start van onze vakantie in Kroatië. Voor een bezoek aan Zagreb (leuke stad), kasteel Trakoscan en de natuur in de omgeving. Varazdin ligt ook dichtbij maar viel ons wat tegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Old Oak House in Varaždin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Old Oak House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.