Reviews over Varaždin

Heerlijk landelijk gelegen

Marjolein Rohde,
    24-5-2016

Old Oak House is een rustig gelegen lodge. Er zijn 2 aan elkaar geschakelde accommodaties. Onze kamer was voor 2 personen. De kinderen sliepen in een eigen kamer boven ons, met een eigen ingang.

Om het huis heen is veel ruimte met gras en met bomen met een boomhut, een schommelbank en een barbecue. Achter het huis is een tennisbaan die gratis te gebruiken is. Met de auto is een gratis toegankelijk zwemmeer te bereiken.

Het huis is moeilijk te vinden, maar de (Engelse) eigenaresse is ons tegemoet gereden om ons te begeleiden. Ze bracht ons ook spullen voor de kinderen om mee te spelen in het zwemmeer. En ze heeft tennisrackets en -ballen ter beschikking.

Wij vonden dit een een goede uitvalsbasis voor de start van onze vakantie in Kroatië. Voor een bezoek aan Zagreb (leuke stad), kasteel Trakoscan en de natuur in de omgeving. Varazdin ligt ook dichtbij maar viel ons wat tegen.

Mooi hotel, maar gewoon. Niets bijzonders

els en richard,
    23-7-2011

Na een rondreis door Kroatie vind je dit hotel gewoon. Vriendelijk personeel. Onze kamer zag er goed uit, maar de toiletbril zat los en we moesten de badkamerdeur keihard dichttrekken. Bij het ontbijt staat personeel klaar als je klaar bent met eten om je bordje op te ruimen. Staan verveeld te kijken.

Varaždin scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews